معرفی و نقد فیلم اسکای اسکراپر (آسمانخراش) با بازی دواین جانسون (راک)

[ad id='39844']

 

کمپانی یونیورسال و لجندری پیکچرز اخیرا اولین تیزر فیلم Skyscraper را منتشر و اعلام کرده‌اند که اولین تریلر رسمی این فیلم قرار است در حاشیه مسابقه سوپر بول (Super Bowl) امسال که در روز یکشنبه این هفته (بامداد دوشنبه به‌وقت تهران) برگزار خواهد شد، منتشر شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین پوستر رسمی فیلم Skyscraper با بازی دواین جانسون ملقب به راک، منتشر شده است. در این پوستر، شاهد پرش جانسون به سمت پنجره برجی هستیم که قرار است اتفاقات این فیلم در آن جریان داشته باشد.

فیلم Skyscraper داستان ویل فرد با بازی دواین جانسون را که مامور سابق FBI و رئیس سابق تیم نجات گروگان‌ها است، روایت می‌کند که در حال حاضر وظیفه رهبری تیم امنیتی برج‌ها را بر عهده دارد. او اکنون رئیس بخش امنیت بلندترین برج جهان در کشور چین شده است و باید امنیت این برج را تامین کند، اما او متوجه یک آتش سوزی بسیار بزرگ در این برج که قرار است ایمن‌ترین برج دنیا نیز باشد، می‌شود. او در ادامه متوجه می‌شود که این آتش‌سوزی عمدی بوده و علاوه بر اینکه او باید فرد یا گروهی که مسئول این حادثه بوده را پیدا و دستگیر کند، او باید خانواده‌اش را که در داخل ساختمان حضور دارند و به دام افتاده‌اند، نجات دهد. 

دواین جانسون، نو کمبل، چین هان، رولاند مولر، پابلو شرایبر، بایرون من، هانا کوینلوین، کوین رانکین، پل مک‌گیلیون، نوآ تیلور، آدریان هولمز، جیسون دی، بایرون لاوسون و الفینا لاک، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Skyscraper حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی و کار نوشتن فیلمنامه این فیلم اکشن نیز بر عهده راوسون مارشال تربر بوده است. او پیش از این سابقه کارگردانی فیلم‌هایی چون DodgeBall: A True Underdog Story، ما میلرها هستیم (We’re The Millers)، اطلاعات مرکزی (Central Intelligence) و The Mysteries of Pittsburgh، را در کارنامه داشته است.

فیلم Skyscraper برای اکران در تاریخ ۱۳ جولای ۲۰۱۸ (۲۲ تیر ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *