معرفی و نقد سریال دستت را به من بده محمدمهدی عسگرپور با بازی امین تارخ

[ad id='39844']

 

عوامل سریال «دستت را به من بده» به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور این روزها در لوکیشنی در خیابان قنبرزاده هستند و بعد از آن به یک خانه سالمندان می روند.

عوامل سریال «دستت را به من بده» به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور این روزها در لوکیشینی در خیابان قنبرزاده مشغول به کار هستند.

این سریال لوکیشن های متعددی دارد و طی روزهای آینده عوامل سریال به لوکیشن های دیگری از جمله خانه سالمندان و شرکت یکی از شخصیت ها می روند. سریال این روزها نیز در منزل یکی از شخصیت های قصه در حال ضبط است و بازیگرانی از جمله امین تاریخ، محمدرضا هدایتی، مریم بوبانی و… جلوی دوربین هستند.

«دستت را به من بده» یک مجموعه تلویزیونی ۳۷ قسمتی، پر لوکیشن و پر بازیگر است و از این جهت مراحل تولید سخت و طولانی دارد. تهیه کنندگی سریال را علی پورکیانی بر عهده دارد و برای ماه رمضان ۹۷ در شبکه سه ساخته می شود.

بازیگران سریال

 امین تارخ، فریبا متخصص، محمدرضا هدایتی، مریم بوبانی، مارال فرجاد، نیما شعبان‌نژاد، دنیا مدنی، بابک بهشاد، علی استادی، معصومه قاسمی پور، شیرین آقاکاشی، رحمان باقریان، کاظم هژیر آزاد، حسین ملکی و … به ایفای نقش می‌پردازند.

 خلاصه داستان

«دستت را به من بده» آمده است: رسول تولایی به عنوان بزرگتر، محبوب و مورد اعتماد چند خانواده است. این اعتماد به واسطه بازخوانی گذشته خدشه دار می شود. خانواده هایی که هر کدام با مشکلاتی دست و پنجه نرم می کنند و در پی یافتن مقصر اصلی هستند.

 

تصاویر سریال

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *