دنی بویل کارگردان جیمزباند بیست و پنجم شد

[ad id='39844']

 

دنی بویل کار روی بیست و پنجمین فیلم مجموعه جیمز باند را تایید کرد.

به گزارش زومجی به نقل از گیم‌اسپات، حدس و گمان‌ زدن درباره کارگردان فیلم جدید جیمز باند به اندازه حدس و گمان زدن درباره بازیگر آن به یک اندازه است. همه ما می‌دانیم که دنیل کریگ برای باند ۲۵ بازخواهد گشت و گزارش‌های اخیر نیز از حضور کارگردان فیلم میلیونر زاغه‌نشین یعنی دنی بویل بر صندلی کارگردانی این فیلم خبر می‌دادند. حالا بویل درباره درست یا غلط بودن این خبرها صحبت کرده است.

دنی بویل در مصاحبه‌ای گزارش‌های شایعات ماه گذشته را تایید کرده و اعلام کرده به همراه جان هاج در حال کار روی فیلمنامه فیلم جدید جیمز باند است. وی در این رابطه گفت:

ما در حال حاضر در حال کار روی فیلمنامه هستیم و همه چیز به آن بستگی دارد. الان در حال کار روی یک فیلمنامه برای ریچارد کرتیس هستم. امیدوارم تا ۶ یا ۷ هفته دیگر فیلمبرداری را شروع کنیم. سپس نوبت فیلم جدید مجموعه باند در آخر سال خواهد بود. اما داریم روی هر دو کار می‌کنیم. من و جان هاج یک ایده داریم و جان در حال حاضر در حال نوشتن آن است. همه چیز به این بستگی دارد که این ایده چگونه از آب دربیاید. بهتر است چیزی از آن را با شما به اشتراک نگذارم.

در حالی که این مصاحبه تاییدیه دقیقی نیست که بویل کارگردانی فیلم جدید را بر عهده خواهد گرفت، اما شایعه قبلی را مبنی بر کار روی فیلمنامه باند ۲۵ توسط وی تایید می‌کند.

دو فیلم قبلی مجموعه باند یعنی اسکای‌فال (Skyfall) و اسپکتر (Spectre) هر دو توسط سم مندس کارگردانی شدند، اما وی سال گذشته با این مجموعه خداحافظی کرد. همچنین شایعاتی مبنی بر حضور نداشتن کریگ برای بار پنجم وجود داشت، اما کریگ چند ماه پیش بازگشتش به مجموعه را تایید کرد. باند ۲۵ در تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۱۹ (۱۷ آبان ۱۳۹۸) اکران خواهد شد.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *