ساخت فیلم براساس کمیک های خدایان جدید (The New Gods) دنیای سینمای دی سی

[ad id='39844']

 

ایوا دوورنی که چندی پیش جدیدترین اثر فانتزی و تخیلی او یعنی فیلم A Wrinkle in Time (چین خوردگی در زمان) به‌روی آنتن رفت، قصد دارد مسیر خود را به سمت کتاب‌های کمیکی هدایت کند و قرار است اثر بعدی او در دنیای سینمایی دی سی و براساس شخصیت‌های کمیکی خدایان جدید (The New Gods) باشد.

 هالیوود ریپورتر در طی گزارشی عنوان کرد ایوا دوورنی قرار است در آینده‌ای نزدیک، یک فیلم کامیک بوکی درباره خدایان جدید کمپانی دی سی کامیکس، برای کمپانی برادران وارنر کارگردانی کند. داستان این فیلم براساس کتاب کمیکی خواهد بود که در سال ۱۹۷۱ منتشر شده و توسط جک کربی خلق شده است. جک کربی یکی از خالقان شخصیت‌های مردان ایکس (X-Men)، کاپیتان آمریکا و بسیاری از کاراکترهای دیگر است. گفته شده که قرار است این فیلم، آغازگر یک دنیا با عناصر و المان‌های جدید باشد؛ اگرچه از طرف دیگر سایت خبری ورایتی هم عنوان کرده که این اثر بخشی از دنیای سینمایی فعلی کمپانی دی سی خواهد بود.

براساس این گزارش جدید، این فیلم قرار است داستان شخصیت‌های اصلی گروه خدایان جدید را برای مخاطبان نقل کند. این شخصیت‌ها ساکنانی از دو سیاره شبیه به هم و بیگانه یعنی نیو جنسیس (New Genesis) و آپوکولیپس (Apokolips) هستند که قرار است داستان آنها و همچنین جنگی که بین آنها به‌وجود خواهد آمد، در این فیلم بیان شود. نیو جنسیس سیاره بسیار شاد و خوشحالی محسوب می‌شود. این سیاره صلح‌طلب توسط شخصیتی به‌نام هایفادر (Highfather) هدایت و حکمرانی می‌شود. در عین حال از طرفی دیگر، سیاره آپوکولیپس به‌دست هیچکسی جز شخصیت شروری مانند دارک ساید اداره نمی‌شود. این سیاره یک سرزمین تقریبا از بین رفته محسوب می‌شود که به‌طور کل با ماشین‌آلات و چاله‌های آتشین پر شده است.

این داستان کمیکی، بخشی از خط داستانی دنیای Fourth World Saga محسوب می‌شود. دنیای Fourth World Saga، مجموعه‌ای متشکل از چهار کتاب کمیک است که هم نویسندگی و هم طراحی و تصویرسازی آن به‌دست خود جک کربی انجام شد. شخصیت منفی و شرور داستان فیلم Justice League (لیگ عدالت) یعنی استپن ولف و همچنین جعبه‌های مادر (Mother Box) هم از جمله مواردی هستند که جک کربی برای این مجموعه حماسی خلق کرده است. در حال حاضر هنوز هیچ اطلاعاتی درباره اینکه این فیلم چه زمانی اکران می‌شود یا چه کسی فیلمنامه آن را خواهد نوشت، منتشر نشده است.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *