آخرین اخبار فیلم انتقام جویان جنگ بی نهایت مارول

[ad id='39844']

آخرین اخبار فیلم انتقام جویان جنگ بی نهایت مارول

سرانجام مارول استودیو جدیدترین و دومین تریلر رسمی فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) را منتشر کرد.

به گزارش زومجی به نقل از کامینگ‌سون، در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، همانطور که روز گذشته وعده داده شده بود، مارول استودیو امروز جدیدترین و دومین تریلر رسمی فیلم Avengers: Infinity War را منتشر کرده است. در این تریلر، شاهد تصاویر جدید بسیاری از ماجراجویی جدید انتقام‌جویان هستیم و با تانوس و گروه فرقه سیاه (Black Order) بیشتر آشنا می‌شویم و به نظر می‌رسد که نبرد پایانی فیلم بسیار بزرگ‌تر از آن چیزی است که انتظارش را داشتیم. علاوه بر ملاقات نگهبانان کهکشان با آیرون من و مرد عنکبوتی با دکتر استرنج، در این تریلر مشخص می‌شود که تانوس نیز به زمین خواهد آمد تا در واکاندا با اعضای انتقام جویان از جمله کاپیتان آمریکا، مبارزه کند. علاوه بر این، مارول رسما از شروع پیش فروش بلیت فیلم Avengers: Infinity War خبر داد…

ماه آذر امسال، اولین تریلر فیلم Avengers: Infinity War منتشر شد. پس از آن در ماه گذشته، مارول تریلر Super Bowl این فیلم فوق‌العاده مورد انتظار را که در اصل اولین تبلیغ تلویزیونی رسمی این فیلم بود، منتشر کرد. علاوه بر این، مارول پوستر رسمی جدید و اکران فیلم Avengers: Infinity War را نیز منتشر کرده است که شما در ادامه می‌توانید این پوستر را هم مشاهده کنید:

طبق اطلاعات منتشر شده، فیلم Avengers: Infinity War با مدت زمان ۱۵۶ دقیقه یا به عبارتی ۲ ساعت و ۳۶ دقیقه، به طولانی‌ترین فیلم دنیای سینمایی مارول تبدیل خواهد شد. با این حال، مدت زمان رسمی این فیلم هنوز توسط مارول رسما تایید نشده است. کارگردانی دو قسمت جدید فیلم Avengers (انتقام جویان) بر عهده جو و آنتونی روسو و کار نوشتن فیلمنامه آنها بر عهده کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی بوده است. کریس ایوانز، رابرت داونی جونیور، جاش برولین، اسکارلت جوهانسون، کریس همسورث، بندیکت کامبربچ، تام هیدلستون، آنتونی مک‌کی، پل بتانی، الیزابت اولسن، جرمی رنر، چادویک بوزمن، سباستین استن، دان چیدل، کریس پرت، زویی سالدانا، دیوید باتیستا،پام کلمنتیئف، بندیکت ونگ، تام هالند، سین گان، لتیتیا رایت، وینستون دوک، دانای گوریرا، بردلی کوپر (صداپیشه)،‌ وین دیزل (صداپیشه)، بنیسیو دل تورو و پل راد، از جمله بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در فیلم Avengers: Infinity War تایید و اعلام شده است.

فیلم Avengers: Infinity War قرار است در تاریخ ۲۷ آوریل ۲۰۱۸ (۷ اردیبهشت ۱۳۹۷) روی پرده‌های سینما برود. پس از این فیلم، فیلم Avengers 4 (انتقام جویان ۴) در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) اکران خواهد شد.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *