ویل اسمیت رکورد بیشترین درآمد را در فیلم«علاء‌الدین» دیزنی شکست

[ad id='39844']

 

ویل اسمیت با بازی و ساخت موسیقی فیلم برای «علاء‌الدین» به زودی بزرگ‌ترین قرارداد هالیوودی را می‌بندد.

به گزارش مهر، ویل اسمیت قرار است برای اقتباس گای ریچی از داستان کلاسیک کمپانی دیزنی یعنی «علاء‌الدین» که خودش در آن نقش غول چراغ جادو را بازی می‌کند، موسیقی جدیدی ضبط کند.

در عین حال گفته شده این بازیگر و موزیسین ۴۹ ساله قراردادهایی جداگانه برای نقش‌آفرینی در فیلم و ساخت موسیقی می‌بندد که قراردادی رکوردشکن خواهد شد.

آلن منکن برنده جایزه اسکار، موسیقی فیلم اصلی سال ۱۹۹۲ را ساخته بود که در آن رابین ویلیامز حضوری ماندگار در نقش غول چراغ جادو داشت و آن را معروف کرد.

این اخبار توسط جاش ال. دیکی، خبرنگار حوزه سرگرمی آمریکایی و در توییتر وی مطرح شده است. دیکی تا به حال برای نشریه‌های موثقی از جمله ورایتی و د رپ کار کرده و سابقه انتشار اخبار درجه یک اینچنینی را دارد.

وی مجموعه‌ای از چند توییت منتشر کرد و در نخستین توییت خود این سوال را مطرح کرد که چه کسی بیشترین پول مستقیم را برای یک فیلم سینمایی دریافت کرده و راهنمایی کرد که نمی‌توان چنین چیزی را جستجو کرد چون هنوز فیلم اکران نشده است.

دیکی در ادامه گفت این فرد نقش اصلی نیست اما نقش دوم فیلم را بر عهده دارد. او همچنین موسیقی فیلم را می‌نویسد و برای هر بخش موسیقی پولی جداگانه دریافت می‌کند که باعث شده مقدار دریافتی‌اش تاریخ‌ساز شود.

او در توییتی دیگر نوشت: این «بزرگترین دریافتی مستقیم و قبل از اکران فیلم در تاریخ» است که به این خاطر پیش از اکران پرداخت شده که فرد مورد نظر حاضر به دریافت یکی از «معامله‌های بسته‌ای» معمول هالیوودی نشده است.

دیکی در توییت آخرش نوشت: پاسخ ویل اسمیت در فیلم «علاء‌الدین» است.

البته اسمیت با مذاکره برای بستن قراردادهای غول‌آسا آشنایی دارد و تا به حال به صورت مستقیم و پیش از ساخت فیلم بالای ۲۰ میلیون دلار برای «جوخه خودکشی»، «مردان سیاه‌پوش ۲» و «بعد از زمین» دریافت کرده است. همچنین گفته می‌شود درآمد وی به خاطر قرارداد اولیه و سودهای فروش «مردان سیاه‌پوش ۳» بالای ۱۰۰ میلیون دلار بود.

آخرین باری که ویل اسمیت در ساختن موسیقی متن یک فیلم دست داشت به سال ۲۰۰۲ و «سیاه‌پوشان می‌آیند» برای فیلم «مردان سیاه‌پوش ۲» بازمی‌گردد.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *