معرفی سریال بالشها عمو پورنگ (نمایش خانگی)

[ad id='39844']

همه چیز درباره سریال نمایش خانگی بالش ها عمو پورنگ

داریوش فرضیایی عمو پورنگ بچه ها به زودی  در یک سریال مخصوص کودکان بازی می کند. او در صفحه شخصی که در اینستاگرام دارد درباره این سریال توضیح داده است:«مجموعه «بالش‌ها» اولین سریال در حوزه کودک و خانواده است که قرار است در ١۵ قسمت برای شبکه نمایش خانگی تولید و به صورت هفتگی وارد بازار شود. در این مجموعه نمایشی ١۵شخصیت عروسکی در کنار شخصیت‌های دیگر، قصه‌های این مجموعه را روایت می‌کنند و در خلاصه داستان آن آمده که بالش‌ها از دیر خوابیدن و دیر بیدار شدن آدم‌ها به ستوه آمده‌اند و بر علیه آدم‌ها اعلان جنگ می‌کنند. داریوش فرضیایی، ارژنگ امیر فضلی، امیر نوری، رامبد شکرابی، حدیث فولادوند، امیر محمد متقیان و ملیکا شریفی‌نیا به همراه بازیگران کودک ترنم کرمانیان، دینا غلامی و محمدرضا درویشعلی‌پور به همراه صداپیشگان مهرداد مصلحی، مینا گلپایگانی، علیرضا وارسته، سامان مظلومی، سامان فرشید نیا، ریحانه حسینی، عسل غروی و آرش خداکرمی در مجموعه نمایشی «بالش‌ها» ایفای نقش می‌کنند.»

بازیگران سریال خانگی بالش ها

داریوش فرضیایی ، ارژنگ امیر فضلی ، امیر نوری ، رامبد شکرابی ، حدیث فولادوند ، امیر محمد متقیان ، ملیکا شریفی‌ نیا ، ترنم کرمانیان ، دینا غلامی ، محمدرضا درویشعلی‌ پور و صداپیشگان مهرداد مصلحی ، مینا گلپایگانی ، علیرضا وارسته ، سامان مظلومی ، سامان فرشید نیا ، ریحانه حسینی ، عسل غروی ، آرش خداکرمی هستند .

داستان سریال خانگی بالش ها

د همه ی بالشها از دیر خوابیدن و دیر بیدار شدن آدم‌ ها به ستوه آمده‌ اند و بر علیه این آدم‌ ها اعلان جنگ می‌ کنند و …

اخبار جدید سریال خانگی بالش ها

– سریال بالش ها به کارگردانی احمد درویشعلی پور و تهیه کنندگی مسلم آقاجان زاده از اواخر فروردین ماه ۱۳۹۷ به صورت سراسری در شبکه نمایش خانگی توزیع خواهد شد . این سریال که بیشتر در رده سنی کودکان و نوجوانان ساخته شده است و انتظار میرود با استقبال خوبی روبرو شود .

عوامل سریال خانگی بالش ها

تهیه کننده : مسلم آقاجان زاده

کارگردان : احمد درویشعلی پور

نویسنده : محمد دریوشعلی پور

 

تصاویر سریال

 

[news_box style=”1″ display=”tag” title=”اخبار سینمای ایران” tag=”1253″ count=”10″ show_more=”on” header_background=”#dd9933″ header_text_color=”#000000″ hide_dots=”yes”]

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *