امیداوری زیدان برای آقای گل شدن رونالدو در لالیگا

[ad id='39844']

امیداوری زیدان برای آقای گل شدن رونالدو در لالیگا

طرفداری – از هفته بیست و نهم رقابت های لالیگا اسپانیا، رئال مادرید موفق شد در یک بازی بسیار زیبا و جذاب، با نتیجه ۶-۳ میهمانش خیرونا را شکست دهد. هر سه گل خیرونا روی ضربات شروع مجدد به ثمر رسید و رونالدو امشب پوکر کرد.

زین الدین زیدان در کنار زمین به خبرنگاران گفت:

از کار تیم و پیروزی خوشحالم اما واقعا بازی عجیبی بود. ما روی ضربات شروع مجدد حریف موفق نبودیم. شش گل به ثمر رساندیم که بعضی از آنها واقعا زیبا بود. بازی فوق العاده ای بود. خیرونا روی ضربات شروع مجدد بسیار قدرتمند است. دریافت یک گل روی چنین ضرباتی قابل هضم است اما سه گل…ما کمبود تمرکز داشتیم. در لیگ قهرمانان باید با دقت بسیار بیشتری در این زمینه کار کنیم. 

بازی دیوانه واری بود. توپ بارها روی دروازه دو تیم آمد اما بازی را کنترل کردیم. زحمت زیادی برای کنترل بازی کشیدیم. کریستیانو؟ از توانایی او آگاهیم و می دانیم که او چه کارهایی می تواند انجام دهد. ۲۲ گله شد و برای او واقعا خوشحالم. در این برهه از فصل در فرم خوبی هستیم و در گلزنی موفق هستیم. 

زیدان همچنین در گفتگو با تلویزیون رئال مادرید گفت:

مقابل یک تیم قدرتمند بازی کردیم. بازی را کنترل کردیم و شایسته پیروزی بودیم. با انگیزه زیادی بازی را آغاز کردیم. اگر تمرکز داشته باشیم می توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم. رونالدو از یک کهکشان دیگر است. این واقعا درست است. وقتی روی فرم است، برای تیم خیلی خوب خواهد بود. انرژی فوق العاده ای به تیم منتقل می کند. 

بازی های ملی؟

آنهایی که با ما می مانند، به طور جدی تمرینات را ادامه می دهند. بازیکنان زیادی را در اختیار نخواهیم داشت و امیدوارم آنها از نظر بدنی، سالم برگردند. یک بازی مقابل لاس پالماس در لیگ داریم و بعد باید در لیگ قهرمانان دو بازی رفت و برگشت بسیار مهم انجام دهیم. 

زیدان همچنین در کنفرانس خبری اش گفت:

با شکست اتلتیکو، ما به دنبال رده دوم هستیم. کریستیانو حالا سه گل با مسی فاصله دارد و امیدوارم بتواند آقای گل شود زیرا برای او و برای ما مهم است. وقتی کریستیانو خوب باشد، تیم خوب است. در مقاطع ابتدایی فصل، حتی در بازی های سخت ما هرگز دستمان را به نشانه تسلیم بالا نیاوردیم اما اخیرا به فرم بسیار خوبی رسیده ایم. می خواهیم همینطور ادامه دهیم. 

وازکز و آسنسیو باعث پیشرفت تیم شما شده اند:

ما با بازیکنان دیگر هم خوب بازی می کنیم. اگر لوکاس و مارکو بازی می کنند، دلیلش این است که شایسته حضور در ترکیب هستند. آنها خیلی خوب کار می کنند و من هم ارزش کار آنها را می دانم. 

بازی سختی مقابل یووه خواهیم داشت. می دانیم مقابل آنها باید به کوچک ترین جزئیات دقت کنیم. از پیروزی و زدن ۶ گل خوشحالم اما از اینکه ۳ گل از روی ضربات شروع مجدد دریافت کردیم، راضی نیستم. 

زیدان باز هم از رونالدو تمجید کرد:

چیزی که او دارد، جاه طلبی و انگیزه است. هر روز و در هر جلسه تمرین، با تمام توانش کار می کند. اگر در تمرین قرار باشد یک ضربه پنالتی بزند، با حداکثر تمرکز این کار را انجام می دهد و همین مساله او را متفاوت می کند. دیگران هم به او خیلی کمک می کنند. گل های استثنایی به ثمر رساندیم و این حاصل تلاش همه بچه ها بود. 

بیل آماده است؟

بله. امروز هم گل زد. 

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *