آغز فیلمبرداری فیلم کاپیتان مارول (Captain Marvel) مارول

[ad id='39844']

فیلمبرداری فیلم کاپیتان مارول شروع شد

ماه گذشته، تصاویری از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید فیلم کاپیتان مارول (Captain Marvel) در استودیوی فیلمسازی پاین‌وود در آتلانتا منتشر شد که در آن بری لارسون لباس سبز رنگی را که ظاهرا به نژاد کری (Kree) تعلق داشت، بر تن کرده بود. برخی اعتقاد دارند که این تصاویر متعلق به صحنه پس از پایان فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) بود که در این صحنه شاهد حضور شخصیت نیک فیوری و ماریا هیل نیز هستیم و ظاهرا اتفاقات آن در زمان حال جریان دارد. با این حال، تا به امروز فیلمبرداری و تولید این فیلم به‌صورت رسمی آغاز نشده بود ، فیلمبرداری و تولید فیلم Captain Marvel رسما آغاز شده است.

فیلمبرداری اولین فیلم مستقل با محوریت شخصیت زن در دنیای سینمایی مارول در استودیویی در شهر لس آنجلس در ایالت کالیفرنیا آغاز شده و اولین تصاویر از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید فیلم کاپیتان مارول نیز منتشر شده است. در این تصاویر تنها شاهد حضور بری لارسون، بازیگر نقش کارول دانورز ملقب به کاپیتان مارول هستیم که همان لباس سبز رنگ را بر تن دارد که نسبت به نسخه‌ای که مدتی پیش تصاویر آن منتشر شده بود، ظاهر بهتر و اصلاح شده‌تری را دارد. با این حال، مارول تایید کرده که شخصیت کاپیتان مارول در طول فیلم Captain Marvel لباس رسمی خود را نیز بر تن خواهد کرد. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

تاکنون حضور بری لارسون در نقش کارول دانورز ملقب به کاپیتان مارول، ساموئل ال جکسون در نقش نیک فیوری، جود لاو در نقش دکتر والتر لاوسون ملقب به مار-ول (Mar-Vell)، بن مندلسون در نقش شرور و منفی فیلم و جما چان در نقش مین-اروا (Minn-Erva)، در فیلم Captain Marvel رسما تایید و اعلام شده است. دیواندا وایز نیز قرار بود نقش یک شخصیت نامشخص را در این فیلم بازی کند که به علت حضور و تداخل برنامه با فیلمبرداری فصل دوم سریال She’s Gotta Have It از شبکه نت فلیکس، از پروژه ساخت فیلم جدا شده و گفته می‌شود لاشانا لینچ، بازیگر سریال Still Star-Crossed، قرار است جانشین وایز در این نقش در فیلم Captain Marvel شود.

اتفاقات فیلم Captain Marvel قرار است در اوایل دهه ۹۰ میلادی جریان داشته باشد و داستان فیلم از جنگ بین دو نژاد اسکرالز و کری (Kree) الهام گرفته شده که نژاد اسکرالز در واقع شخصیت‌های منفی اصلی این فیلم هستند. کارگردانی این فیلم بر عهده آنا بودن و رایان فلک خواهد بود. همچنین کار نوشتن فیلمنامه فیلم Captain Marvel بر عهده ژنوا رابرتسون‌-دوورت، مگ لفاوه و نیکول پرلمن بوده است. انتظار می‌رود که فیلمبرداری و تولید این فیلم حدود ۳ تا ۴ ماه طول بکشد.

فیلم Captain Marvel قرار است در تاریخ ۸ مارس سال ۲۰۱۹ (۱۷ اسفند ۱۳۹۷) اکران شود.

[news_box style=”2″ display=”tag” title=”دنیای مارول” link_target=”_blank” tag=”10751″ show_more=”on”]

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *