پایان کار کریس ایوانز (کاپیتان آمریکا) درمارول با اونجرز ۴

[ad id='39844']

اتمام قرارداد کریس ایوانز (کاپیتان آمریکا) با مارول

کریس ایوانز، بازیگر نقش کاپیتان آمریکا اعلام کرد که پس از فیلم Avengers 4 دنیای سینمایی مارول را ترک خواهد کرد.

کمی بیشتر از یک ماه دیگر فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) به روی پرده‌های سینما خواهد رفت 

یکی از ستارگان دنیای سینمایی مارول از تصمیمش برای خروج از این دنیای سینمایی صحبت کرده است. در مصاحبه با نیویورک تایمز، کریس ایوانز، بازیگر نقش استیو راجرز ملقب به کاپیتان آمریکا تایید کرد که در حال حاضر فیلم Avengers 4 (انتقام جویان ۴)، آخرین فیلم او در دنیای سینمایی مارول است. ایوانز در این مصاحبه گفت که او تنها برای دو فیلم دیگر که شامل فیلم Infinity War و فیلم Avengers 4 می‌شود، با مارول قرارداد دارد و پس از آن او دیگر با این شرکت قراردادی ندارد و در حال حاضر برنامه‌ای برای ادامه نقش کاپیتان آمریکا در دنیای سینمایی مارول نیز وجود ندارد. ایوانز گفت:

قبل از اینکه شما را بیرون کنند، باید از قطار پیاده بشوید.

فروردین سال گذشته، ایوانز گفته بود که دوست دارد نقش کاپیتان آمریکا را پس از ساخت و انتشار فیلم Avengers 4 ادامه دهد. البته این برای اولین بار نیست که ایوانز در مورد خداحافظی با دنیای سینمایی مارول صحبت کرده است. در خرداد سال گذشته، ایوانز گفت که فیلم Avengers 4 پایان همه چیز خواهد بود و قراردادش در این فیلم با مارول به پایان می‌رسد. ایوانز در آن زمان گفت:

 آن‌ها می‌خواستند که قسمت سوم و چهارم فیلم Avengers را در دو قسمت مجزا تولید کنند و تمایل داشتند که من در هر دو قسمت حضور داشته باشم. تابه‌حال به‌تناسب حضور شخصیت‌های متعددی از جمله نگهبانان کهکشان، مرد مورچه‌ای، پلنگ سیاه، کاپیتان مارول و دکتر استرنج تایید شده است و آن‌ها قرار نیست همه در یک فیلم حضور داشته باشند. من حس کردم که مارول دلیل منطقی برای این کار دارد و با پیشنهاد آن‌ها موافقت کردم.

فیلم Avengers: Infinity War قرار است در تاریخ ۲۷ آوریل ۲۰۱۸ (۷ اردیبهشت ۱۳۹۷) روی پرده‌های سینما برود. پس از این فیلم، فیلم Avengers 4 در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) اکران خواهد شد. کارگردانی دو قسمت جدید فیلم Avengers (انتقام جویان) بر عهده جو و آنتونی روسو و کار نوشتن فیلمنامه آنها بر عهده کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی بوده است.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *