داستان لو رفته فیلم ونوم ۲۰۱۸ (venom)

[ad id='39844']

داستان فیلم اختصاصی ونوم لو رفت

هشدار! این مقاله به احتمال خیلی زیاد دارای اسپویلرهای بسیار بزرگی میباشد.

سایت اسپایدی spidey.ir –  مقدمه: یکی دو روز پیش اطلاعاتی در برخی سایت های معتبر خارجی منتشر شد درباره داستان فیلم ونوم که حتما خبر دارید مدتیه داره توسط استودیوی سونی تولید میشه. ما در سایت spidey.ir نمیتوانیم صحت این اطلاعات را تایید کنیم. ولی خیلی ها هستند که احتمال میدهند درست باشد. در هر حال به عنوان وب سایت تخصصی اسپایدرمن وظیفه داریم این اطلاعات را خدمت شما ارائه کنیم. دیگه راست و دروغش با خودشون!

۱- ادی براک یک آدم سابقه دار هستش

گفته میشه فیلم ونوم در حالی آغاز میشه که «ادی براک» با عفو مشروط از زندان آزاد میشه . معلوم نیست که او برای چی زندان بوده ولی در هر حال این موضوع با دنیای کمیک همخوانی ندارد. چون همانطور که اطلاع دارید ادی براک قبل از اینکه ونوم بشه، یک خبرنگار بود که سعی میکرد کارش رو به خوبی انجام بده.

 

۲- رابطه ادی براک با خانواده اش

ما میدانیم که همسر ادی براک (با بازی «میشل ویلیامز») قراره در فیلم ونوم حضور داشته باشه ولی ظاهر آنها یک دختر هم دارند! این دختر پدرش را نمیشناسد . گفته میشه دولت از همسر و بچه ادی به عنوان طعمه استفاده میکنه تا به ادی برسه . او در نهایت باید آنها را نجات بده. به نظر کلیشه ای میاد ، درسته؟!

 

۳- چگونگی تبدیل شدن ادی براک به ونوم

ادی که خیالی داغون شده از اینکه دخترش او را نشناخته، میزنه بیرون و در جنگل بیهوش میشه. . ولی که بیهوشه ، تکه ای فضایی در نزدیکی او فرود میاد و سیمبیوت ازش بیرون میاد و باهاش پیوند میخوره . دولت از راه میرسه تا منطقه را قرنطینه کنه. بعدش سیمبیوت دوم به یک دانشمند حمله میکنه و سومین سیمبیوت هم گیر میفته. در همین حال، ادی سعی میکنه از منطقه فرار کنه ولی او را هم دستگیر میکنند و به جایی مخفی میبرند.

 

۴- سیمبیوت دوم

وقتی دانشمند دولتی دارند بقایای سفینه فضایی را بررسی میکنند ، سیمبیوت دوم ظاهر میشه و با یکی پیوند میخوره. ولی این فرد میمیره. منتهی سیمبیوت در بدن او مخفی باقی میمونه (در حالی که بقیه ازش خبر ندارن).بعدا این سیمبیوت در داستان دوباره ظاهر میشه.

 

۵- ظاهر شدن قدرت های ونوم

دانشمندان خبیث فیلم که برای سازمان Life Foundation کار میکنند ، شروع میکنند به ازمایش کردن روی ادی و سیمبیوت. اینجاست که سیمبیوت خودش رو ظاهر میکنه و برخی از آنان رو میکشه و ادی سعی میکنه از اونجا فرار کنه. در این زمان این سیمبیوت بیگانه شروع میکنه به نشان دادن قدرت های خودش و ما بازوهای اور ا میبینیم که مثل ونوم در دنیای کمیک هستش. این کمک میکنه که ادی بتونه از اونجا فرار کنه و به شهر سان فرانسیسکو بره.

۶- ونوم چه شکلیه؟

ظاهرا سیمبیوت خودش رو به صورت رگ های سیاه روی بازوها و گردن ادی نشون میده و تنها ظاهر فیزیکی او به صورت اون اعضای اضافه است که در مورد قبلی گفته شد. البته این نوع ظاهر ونوم قبلا هم در دنیای کمیک سابقه داشته ولی قطعا اونایی که انتظار داشتند یک ونوم تمام عیار درست مثل دنیای کمیک ببینند ناامید میشوند. به همین دلیل هم بود که ونوم در اولین تیزر تریلر این فیلم اصلا دیده نشد.

 

۷- صحنه تعقیب و گریز با خودرو

ادی میفهمه که نیروهای دولتی در خانه زنش منتظر او هستند . بنابراین او بار دیگر دست به فرار میزنه . بعدش از سیمبیوت به عنوان یک سپر استفاده میکنه که باعث میشه ماشین های دیگه به اطراف پرت بشن. اما در هر حال وقتی میفهمه که نیروهای دولتی زن و بچه اش را گرفته اند مجبور میشه برگرده و اینجاست که معلوم میشه پای سیمبیوت سومی هم در میان است.

 

۸- نبرد نهایی

وقتی سیمبیوت ونوم چشمش به سیمبیوت سوم میفته، قاطی میکنه و ما سرانجام اون ظاهر کمیک بوکی ونوم رو میبینیم. سیمبیوت سوم خودش رو رها میکنه و به یک دانشمند پیوند میخوره و نبرد شروع میشه! البته دقیقا اشاره نمیشه که آیا این همون کارنیج هستش یا نه ولی معلومه از قبل بین اونا دشمنی وجود داشته. در هر حال ونوم او را شکست میده و شاهد هستیم که ادی و خانواده اش موفق به فرار میشوند.

 

۹- زمینه چینی برای قسمت دوم

درست در پایان فیلم معلوم میشه اون دانشمند مرده ای که در بالا بهش اشاره شد ، نمرده و زنده است! معلوم نیست او قراره دقیقا کدوم شخصیت خبیث باشه ولی مشخصه که قراره در قسمت دوم حضور داشته باشه. شایدم این همون کارنیج باشه که گذاشتنش برای قسمت دوم.

 

۱۰- نظر نهایی

اونی که این اطلاعات را در اینترنت فاش کرده ادعا میکنه که کلا ونوم برای دو دقیقه و تنها در نبرد نهایی دیده میشه. اگه واقعا اینطور باشه که واقعا آدم ناامید میشه. ضمنا او میگه که بودجه ای که سونی برای این فیلم در نظر گرفته نسبتا کمه و زیاد نباید ازش انتظار داشت.

خب .. نظر شما چیست؟ راستش اگه درست باشه که من شخصا خیلی نا امید میشم. البته یادمون نره که این فیلم دست پخت دو تهیه کننده سونی به نام های آوی آراد و مت تولماک هستش که قبلا با فیلم “مرد عنکبوتی شگفت انگیز ۲” ثابت کرده بودند چه ایده های مسخره و مضحکی برای اسپایدرمن دارند. پس هر چی ازشون برمیاد!

[news_box style=”1″ display=”tag” title=”اخبار مارول” link_target=”_blank” tag=”10751″ count=”15″ show_more=”on”]

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *