معرفی و نقد مستند نینجاهای ایرانی

[ad id='39844']

 

کافه سینما- در آستانه نوروز، آیین رونمایی و نشست نقد و بررسی فیلم مستند بلند «نینجاهای ایرانی» در سالن مسعود کیمیایی در کارگاه آزاد فیلم برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی مستند «نینجاهای ایرانی» این مراسم با حضور استاد اکبر فرجی (ریاست سبک نینجوتسو)، حبیب الله‌یاری (تهیه‌کننده سینما)، محمد قادری (کارگردان)، امیرعلی هندی (راوی) و احسان دبیروزیری (مجری و کارشناس سینما) با استقبال پرشور علاقه‌مندان سینمای مستند و هنرهای رزمی همراه بود.

در نشست نقد و بررسی این مستند که بزودی آماده نمایش عمومی خواهد شد به نقاط ضعف و قوت فیلم و همچنین رابطه ناگسستنی اکشن و هنرهای رزمی و سینما پرداخته شد.
یادداشت کارگردان به بهانه رونمایی از این مستند به این شرح است: متأسفانه در کشور ما آن‌قدری که به فوتبال و کشتی بهاء می‌دهند به ورزش‌های رزمی نمی‌دهند، در صورتی که این ورزش‌ها هنر انسان سازی و هنر زندگیست… و باید کلمه هنرهای رزمی را جایگزین ورزش‌های رزمی کرد. علاوه بر آن سینمای اکشن امروز ما به شدت نیازمند خبره‌های رزمی است و من به جرات میگویم که اعجوبه‌های رزمی ایران دست کمی از ستارگان رزمی هالیوود ندارند. فقط باید آنها را دید. البته اگر سینمای اکشنی در ایران ما وجود داشته باشد.
عوامل اصلی این مستند عبارت‌اند از: محقق و کارگردان: محمد قادری. تهیه‌کنندگان: اکبر فرجی و جانا فیلم. دستیار و مشاور کارگردان: شبنم پایندان. تصویربردار: محمد قادری. صدابردار: سهیل حاجی پور. تدوین و صداگذاری: شبنم پایندان و محمد قادری. راوی: امیرعلی هندی. دفتر فنی دید برتر. و با تشکر از ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی: محمود رشیدی.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *