تصاویر فیلم کاپیتان مارول با حضور جود لاو

[ad id='39844']

 تصاویر جدید پشت صحنه فیلم Captain Marvel

زومجی : اولین تصاویر جود لاو، بازیگر نقش دکتر والتر لاوسون ملقب به مار-ول، در پشت صحنه فیلمبرداری و تولید فیلم Captain Marvel منتشر شد.

از هفته گذشته، فیلمبرداری و تولید فیلم کاپیتان مارول (Captain Marvel) در استودیویی در شهر لس آنجلس در ایالت کالیفرنیا رسما آغاز شده است. در این تصاویر تنها شاهد حضور بری لارسون، بازیگر نقش کارول دانورز ملقب به کاپیتان مارول بودیم که همان لباس سبز رنگ (با ظاهری بهتر) را بر تن داشت که پیش از این در تصاویری که از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید این فیلم در استودیوی فیلمسازی پاین‌وود در آتلانتا منتشر شده بود، مشاهده کرده بودیم.

، تصاویر جدیدی از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید فیلم Captain Marvel منتشر شده است. در این تصاویر، برای اولین‌بار شاهد حضور جود لاو، بازیگر نقش دکتر والتر لاوسون ملقب به مار-ول، در پشت صحنه فیلمبرداری این فیلم هستیم و همچنین لارسون نیز با همان لباس سبز رنگ در محوطه استودیو حضور دارد. در این تصاویر، ظاهرا لاو یک لباس متفاوت نیز بر تن دارد که با کاور خود را پوشانده است. با این حال، اطلاعات بیشتری از محل فیلمبرداری اولین فیلم مستقل با محوریت شخصیت زن در دنیای سینمایی مارول در دسترس نیست. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

در حال حاضر اطلاعات زیادی از فیلم کاپیتان مارول در دسترس نیست و تنها می‌دانیم که اتفاقات فیلم Captain Marvel قرار است در اوایل دهه ۹۰ میلادی جریان داشته باشد و داستان فیلم از جنگ بین دو نژاد اسکرالز و کری (Kree) الهام گرفته شده که نژاد اسکرالز در واقع شخصیت‌های منفی اصلی این فیلم هستند. با این حال، اولین تصاویر جود لاو در پشت صحنه فیلمبرداری فیلم و اولین حضور شخصیت مار-ول در دنیای سینمایی مارول و نحوه ورودش به این دنیای سینمایی می‌تواند جالب باشد. تاکنون حضور بری لارسون در نقش کارول دانورز ملقب به کاپیتان مارول، ساموئل ال جکسون در نقش نیک فیوری، جود لاو در نقش دکتر والتر لاوسون ملقب به مار-ول (Mar-Vell)، بن مندلسون در نقش شرور و منفی فیلم، جما چان در نقش مین-اروا (Minn-Erva) و لاشانا لینچ در یک نقش نامشخص، در فیلم Captain Marvel رسما تایید و اعلام شده است.

فیلم Captain Marvel قرار است در تاریخ ۸ مارس سال ۲۰۱۹ (۱۷ اسفند ۱۳۹۷) اکران شود. کارگردانی این فیلم بر عهده آنا بودن و رایان فلک خواهد بود. همچنین کار نوشتن فیلمنامه فیلم Captain Marvel بر عهده ژنوا رابرتسون‌-دوورت، مگ لفاوه و نیکول پرلمن بوده است.

[news_box style=”1″ display=”tag” title=”اخبار مارول” link_target=”_blank” tag=”10751″ count=”15″ show_more=”on”]

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *