درخواست مارک زاکربرگ از کارمندان فیسبوک

[ad id='39844']

عواقب رسوایی بزرگ فیسبوک

اتفاقاتی که طی هفته اخیر فیسبوک و کارمندانش را درگیر کرد، باعث شد بسیاری از کارمندان تصمیم به جدایی از این شرکت نام آشنا بگیرند.

به گزارش انتخاب به نقل از نیویورک تایمز بالاخره پس از یک هفته زاکربرگ به طور مستقیم بیانیه ای را خطاب به کارمندان دلشکسته و ناراضی خود منتشر کرد .

درواقع زاکربرگ طی هفته اخیر نه تنها با شاکیان پرونده حریم خصوصی،بلکه با تعداد زیادی از کارمندان خود درگیر بود. زاکربرگ پس از سکوتی سنگین و طولانی در برابر کارمندانش به طور مستقیم به آنان اشاره کرد و گفت: اگرچه تا کنون ۲ کارمند خاطی را شناسایی کرده ایم که در این پروژه رسوایی دست دست داشته اند. اما تعداد زیادی از کارمندان نیز هستند که در عین بی گناهی قرار دارند و نسبت به ما ناراضی هستند.

در ادامه این بیانیه زاکربرگ اطمینان داد که فیس بوک مجبور خواهد بود برای حفظ خود بهتر عمل کند و قطعا شرایط برای کارمندان نیز بهبود خواهد یافت.

پرسنل فیس بوک، به ویژه پس از چند ماه بررسی دقیق در مورد چگونگی استفاده از شبکه اجتماعی توسط عوامل روسی برای تأثیرگذاری بر انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶، تحت فشار روانی قرار داشتند، بنابراین موضوع جدید نیز یک رسوایی و فشار مضاعف به کارمندان فیسبوک وارد کرد .

در اوایل این هفته برخی از کارکنان فیس بوک گفته بودند که همکارانشان در تلاش برای خروج از شرکت و یا انتقال به دیگر بخش ها مثل واتساپ و اینستاگرام هستند.

یکی از کارمندان فیس بوک می گوید ؛ نگرانی هایی وجود دارد که استعدادهای با ارزش و باسابقه شرکت ما به دیگر شرکت های سیلیکون ولی کوچ کنند.به گفته سه کارمند فیس بوک روحیه کارمندان پس از مصاحبه ها و ارتباطات داخلی که آقای زاکربرگ انجام داده بهبود یافته است

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *