معرفی و نقد فیلم ما همه با هم هستیم کمال تبریزی با بازی مهران مدیری

[ad id='39844']

کمال تبریزی این روز ها مشغول ساخت فیلم سینمایی جدیدش به نام  ما همه با هم نیستیم می باشد ؛ این فیلم سینمایی پیش از ازاین ول شدگان نام داشت؛ اما به دلایلی به ما  ما همه با هم نیستیم   تغییر نام داد.

مانی حقیقی،هوتن شکیبا و سیروس گرجستانی در «ما همه با هم هستیم»

🔹با ادامه پیش تولید فیلم سینمایی «ما همه همه با هم هستیم» پنج بازیگر جدید به این فیلم اضافه شدند. به گزارش «سینما»در حالی که پیش از این حضور مهران مدیری، محمدرضا گلزار، مهناز افشار، پژمان جمشیدی، ویشکا آسایش، حسن معجونی، سروش صحت و مهران غفوریان در این فیلم قطعی شده بود، مانی حقیقی، هوتن شکیبا، سیروس گرجستانی،رضا ناجی و علی شادمان برای بازی در این فیلم به توافق رسیدند تا فیلم کمال تبریزی با جمع کم سابقه ای از چهره های سرشناس سینمای ایران آماده فیلمبرداری باشد.

مهران مدیری کارگردان محبوب کشورمان که این شب ها مردم اورا در برنامه دورهمی به عنوان مجری تماشا می کنند در این فیلم سینمایی نقش متفاوتی را ایفا می مند از دیگر بازیگران این سریال می توان به رضا گلزار ، پژمان جمشیدی و ویشکا آسایش اشاره نمود.تهیه کننده این پروژه نیز رضا میرکریمی می باشد.

قرار بود لوون هفتوان هم جزو بازیگران این پروژه باشد که با درگذشت او سازندگان «ما همه با هم نیستیم» در حال مذاکره برای انتخاب جانشین او هستند.

🔹«ما همه با هم هستیم» به کارگردانی کمال تبریزی و تهیه کنندگی رضا میرکریمی ۳۷ بازیگر دارد که اکثریت آنها انتخاب شده اند و شنیده می شود برای نقش های باقی مانده سازندگان در حال مذاکره با چند بازیگر سرشناس هستند. نکته جالب درباره این فیلم تغییر نام مجدد آن بعد از دریافت پروانه ساخت است در حالی که فیلم کمال تبریزی به نام «ما همه با هم نیستیم» پروانه ساخت گرفته بود سازندگان تصمیم دارند نام این فیلم را به «ما همه با هم هستیم» تغییر دهند

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *