ساخت فیلم لایو اکشن کارمن ساندیگو (Carmen Sandiego) در شبکه نتفلیکس

[ad id='39844']

معرفی فیلم های جدید شبکه نتفلیکس

شبکه نتفلیکس از ساخت فیلم لایو اکشن کارمن ساندیگو (Carmen Sandiego) با بازی جینا رادریگز، خبر داد.

، شبکه نت فلیکس از فیلمی لایو اکشن براساس شخصیت کارمن سندیگو خبر داده است. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، جینا رادریگز، بازیگر فیلم‌هایی چون فیلم Annihilation (نابودی)، فیلم Deepwater Horizon (دیپ‌واتر هورایزن) و انیمیشن Ferdinand (فردیناند)، قرار است نقش این شخصیت را در فیلم Carmen Sandiego بازی کند. علاوه بر این فیلم لایو اکشن، Netflix در حال ساخت سریال انیمیشنی Carmen Sandiego است که در فروردین سال گذشته دستور ساخت ۲۰ قسمت از این سریال انیمیشنی را ارائه کرده بود. جینا رادریگز صداپیشگی شخصیت کارمن ساندیگو را در سریال Carmen Sandiego هم بر عهده دارد.

فین ولفهارد نیز در سریال Carmen Sandiego حضور دارد و این انیمیشن سریالی قرار است در سال ۲۰۱۹ از شبکه نت‌فلیکس منتشر شود. علاوه بر فیلم Carmen Sandiego، رادریگز در فیلم Someone Great نیز حضور دارد که این فیلم با همکاری کارگردان I Can and I Will در دست ساخت است؛ یک فیلم کمدی و عاشقانه که قرار است از شبکه نت‌فلیکس منتشر شود. در سریال Carmen Sandiego قرار است به ریشه‌ شخصیت کارمن ساندیگو پرداخته شود و در طول ماجراجویی و سفر او به سراسر جهان که با مشکلات و موانع متعددی روبه‌رو خواهد شد، قرار است این سریال انیمیشنی جغرافیای جهانی را نیز در طول این ماجراجویی به مخاطبان آموزش دهد.

فیلم Carmen Sandiego براساس یک بازی ویدیویی آموزشی به‌نام Where in the World Is Carmen Sandiego? که در دهه هشتاد میلادی منتشر شد، در دست ساخت است. با این حال، اطلاعات بیشتری از این فیلم از جمله کارگردان، نویسنده، داستان فیلم، دیگر بازیگران و همچنین تاریخ انتشار این فیلم در دسترس نیست و قرار است در زمان دیگری اعلام شود. انیمیشن Smallfoot (پاکوچک)، اثر سینمایی بعدی جینا رادریگز است که این انیمیشن قرار است در مهر امسال اکران شود.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *