معرفی فیلم دوک نوکم (Duke Nukem) با بازی جان سینا

[ad id='39844']

بازی جان سینا در فیلم Duke Nukem

سیمرغ پلاس جان سینا ستاره کشتی کج در فیلم لایو اکشن (دوک نوکم) که براساس بازی کلاسیکی با همین ساخته می شود بازی می کند . او در این فیلم نقش  شخصیت اصلی فیلم یعنی دوک نوکوم را ایفا میکند انتظار می رود این فیلم همانند بازی مورد اقتباسش دارای صحنه های اکشن و خشن بسیاری باشذ

به احتمال زیاد این فیلم در سال ۲۰۱۹ اکران می شود

 به نظر می‌رسد که ساخت این فیلم اقتباسی در این زمان، عجیب به نظر برسد. زیرا که بازی ویدئویی Duck Nekem Forever که در دهه ۹۰ برای اولین بار منتشر شد، در گام نخست بازی موفقی نبود و علاوه بر آن شخصیت دوک برای عصر حاضر از لحاظ قدمت، به مانند یک فسیل است.

گمانه زنی‌ها از این حکایت دارد که احتمالاً همزمان با ساخت و نمایش این فیلم، نسخه‌‌ی جدیدی از این بازی هم به بازار عرضه شود که اگر این گونه باشد به مانندگذشته این بازی توسط توسط Gearbox منتشر خواهد شد.

تاریخچه بازی

علاقمندان عناوین شوتر به احتمال فراوان با سری بازی های Duke Nukem و قهرمان کاریزماتیک حاضر در نسخه های مختلف این سری یعنی همان دوک خوش تیپ و یکه بزن دنیای بازی های کامپیوتری آشنا هستند. بازی Duke Nukem 3D بی شک یکی از بهترین نسخه های سری Duke Nukem محسوب می شود که برای نخستین بار در بهار سال ۱۹۹۶ میلادی برای پلتفرم MS-DOS منتشر شد و پس از آن به موجب موفقیت هایی که کسب کرد، به فاصله ی چند سال بر روی پلتفرم های بیشمار دیگری نیز عرضه شد. اگر چه این بازی به مرور زمان بر روی کنسول ها و پلتفرم های بیشماری حضور یافت، اما باز هم تعدادی از گیمر های مشتاق در آن زمان موفق به تجربه ی این بازی نشدند. حال برای تعدادی از آن ها این فرصت پیش آمده تا بتوانند پس از ۱۷ سال به ملاقاتی خاطره انگیز با شخصیت دوک ناکم در بازی Duke Nukem 3D بروند.

یکی از پلتفرم هایی که بازی Duke Nukem 3D برای آن به شکل ناقصی عرضه شد، کنسول پر مخاطب ۱۶ بیتی دهه ی ۹۰ میلادی یعنی Sega Mega Drive بود (که با نام Genesis نیز شناخته می شود). نسخه ی سگا مگا درایو بازی Duke Nukem 3D در پاییز سال ۱۹۹۸ به دست شرکت Tec Toy (که امتیاز انتشار این نسخه از بازی را به شکل انحصاری به دست داشت) منتشر شد؛ اما این فرآیند تنها در کشور برزیل صورت پذیرفت و از این رو بسیاری از دارندگان کنسول مگا درایو (که در دیگر نقاط جهان حاضر بودند) موفق به تجربه کردن این نسخه از بازی نشدند. حال پس از گذشت ۱۷ سال شرکت Piko Interactive موفق شده امتیاز پخش نسخه ی سگا مگا درایو بازی Duke Nukem 3D را از چنگ شرکت برزیلی بیرون بیاورد و این نسخه از بازی را در سراسر جهان منتشر نماید! علاقمندان به تهیه کردن این نسخه می توانند ورژن مگا درایو بازی Duke Nukem 3D را از طریق فروشگاه آنلاین شرکت Piko سفارش دهند. گفتنی است که این بازی در دو نسخه ی مجزا به فروش می رسد. یکی نسخه ی معمولی این اثر با قیمت ۳۹٫۹۹ دلار که در آن تنها کارتریج بازی Duke Nukem 3D موجود است و دیگری نسخه ای ویژه از این بازی است که با قیمت ۵۴٫۹۹ دلار به فروش می رسد و در آن علاوه بر کاتریج بازی Duke Nukem 3D ، یک عدد کیس خوش ساخت کنسول سگا مگا درایو نیز به همراه راهنمای رنگی این بازی موجود است.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *