معرفی انیمیشن داستان اسباب بازی ۴ ( Toy Story – 2019) دیزنی و پیکسار

[ad id='39844']
انیمیشن توی استوری ۴
ژانر فیلم : انیمیشن ، درام ، ماجراجویی ، هیجان انگیز  
کارگردان :   John Lasseter  , Josh Cooley
تهیه کنندگان : Lee Unkrich
فیلم نامه :  Michael Arndt
رده سنی :  PG-13
موسیقی : Randy Newman
صدا پیشگان :  Tom Hanks,Tim Allen , Joan Cusack , Don Rickles و Blake Clark, Wallace Shawn , John Ratzenberger , Estelle Harris, Ned Beatty , Michael Keaton ,Jodi Benson ,John Morri
محصول کشور :   ایالات متحده آمریکا
بودجه ساخت  : ۲۵۶ میلیون دلار

اخبار انمیشن
نسخه ی چهارم این انیمیشن به ماجراهایی که برای اسباب بازی های دختر بچه ای به نام بانی  می پردازد و این نسخه از این انیمیشن که نسخه ی چهارم از مجموعه انیمیشن های Toy Story – داستان اسباب بازی ها است ، انتظار می رود که مخاطبان زیادی را مثل قبل به خود جذب نماید .

رئیس بخش نوآوری کمپانی دیزنی جزئیاتی درباره قسمت چهارم انیمیشن محبوب “داستان اسباب بازی” منتشر نمود. جان لستر، رئیس بخش نوآوری کمپانی والت دیزنی در مصاحبه ای اعلام کرده است که داستان قسمت چهارم این مجموعه محبوب و دوست داشتنی درباری عشق وودی به بو پیپ، عروسکی است که در قسمت اول نیز وودی به وی علاقه داشت. البته اوایل امسال شرکت پیکسار اعلام کرده بود که قسمت چهارم فیلمی جدا از سه گانه و کمدی رمانتیک خواهد بود اما اشاره ای به داستان نکرده بود. در ادامه خبر با ما همراه باشید.

فرانچیز Toy Story که توسط کمپانی محبوب و موفق پیکسار تولید میشود، در سال ۲۰۱۰ و پس از خریداری شدن پیکسار توسط والت دیزنی، صاحب قسمت سومی شد که البته بسیار هم موفق عمل کرد و باز هم قرار است قسمت جدیدی ساخته و در سال ۲۰۱۹ اکران شود. اتفاقی که برای “در جستجوی نمو” و “شگفت انگیزان”(احتمالا هر دو سال ۲۰۱۶ اکران خواهند شد) نیز افتاد.  هر چند جان لستر که کارگردانی دو قسمت اول داستان اسباب بازی را انجام داده و برای قسمت چهارم نیز بار دیگر این کار را تکرار خواهد کرد، در این باره اعلام کرده است که : (چه در پیکسار چه دیزنی، ما تنها وقتی دنباله یک انیمیشن را میسازیم که داستانی خوب یا بهتر از قسمت اول داشته باشیم. این قانون ماست و ما انیمیشن ها را تنها برای پول به جیب زدن نمیسازیم.)

توجه : تاریخ اکران این انیمیشن دستخوش تغییراتی شد و به پنج شنبه، ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ انتقال یافت.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *