برترین سریال انیمه ژاپنی در سال ۲۰۱۷

[ad id='39844']

معرفی انیمه های سریال سال ۲۰۱۷

برترین ها – ترجمه از حسین علی پناهی: انیمه یک محمل غنی و خلاقانه است که همواره تجربیات جذاب و جدیدی را ممکن می سازد. این ژانر چنان جذاب و نامحدود است که همواره چیزهای جدیدی برای عرضه دارد به نحوی که گاهی از انتظارات تماشاگران و علاقمندان نیز پیشی می گیرد. سال ۲۰۱۷ با تمام فراز و فرودهای سینمایی خود به پایان رسید و در این سال پرحادثه شاهد ساخت سریال های انیمه جدید و بازگشت انیمه های دوست داشتنی قدیمی بودیم.

در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با بهترین سریال های انیمه جدیدی که در سال ۲۰۱۷ منتشر شدند آشنا کنیم زیرا می دانیم که ژانر انیمه در ایران طرفداران بسیاری دارد که اخبار مربوط به این حوزه را با دقت و وسواس بسیاری دنبال می کنند.

۱۰- درمان یک معتاد به بازی های کامپیوتری

انیمه «درمان یک معتاد به بازی های کامپیوتری» (Recovery of an MMO Junkie) داستان زنی سی ساله به نام موریکو موریوکا را روایت می کند که دیگر قادر به ادامه دادن کار پر استرس خود در یک شرکت نیست و تصمیم به کنار گذاشتن این شغل می گیرد. در ادامه او وارد دنیای بازی های آنلاین می شود که حرفه مورد علاقه اوست. وی نقش یک شخصیت مرد را در این بازی های آنلاین بازی می کند و خیلی زود در یک گروه پذیرفته می شود. وی با یک شخصیت زن در این بازی ها مأنوس می شود و نمی داند که پشت این شخصیت یک مرد هست که در زندگی واقعی نیز با موریکو تماس دارد. رابطه عاشقانه این دو بسیار دوست داشتنی است.

اگر به دنبال دیدن یک انیمه با داستانی تلخ و گزنده هستید این انیمه بهترین انتخاب خواهد بود زیرا « درمان یک معتاد به بازی های کامپیوتری » استرس های نشان دادن خود در فضای مجازی و شخصیت واقعی انسان ها در دنیای امروزی را دست مایه اصلی خود قرار می دهد.


۹- اَی سی سی اِ: بخش تجسس ۱۳ قلمرو

انیمه « اَی سی سی اِ: بخش تجسس ۱۳ قلمرو» (ACCA: 13-Territory Inspection Dept) یک تریلر سیاسی پیچیده و شوک آور است. وقتی که شایعاتی در مورد یک کودتا در یک قلمرو بسیار آرام و مملو از صلح- که از ۱۳ قلمرو کوچک تر با تنوع نژادی فراوان تشکیل شده- به گوش می رسد یک افسر پلیس به نام ژان اوتوس برای بررسی موضوع مامور می شود. این انیمه به شما امکان می دهد که در جو متفاوت هر یک از این قلمروها غرق شده و تنش داستان را با تمام وجود خود حس کنید. اگر به سریال های انیمه پلیسی و رازآلود علاقه دارید این انیمه بهترین انتخاب شما خواهد بود.


۸- THE IDOLM@STER: SideM

    ک

انیمه «THE IDOLM@STER: SideM» بر روی گروهی از هنرمندان در یک مرکز هنری تمرکز دارد که علیرغم داشتن شغل های مختلف و غیرهنری اما گروهی را در دنیای هنر تشکیل داده اند. دکتر، حقوقدان، خلبان، فوتبالیست، معلم، فروشنده و حتی شاهزاده را می توان در میان این گروه های هنری یافت که هر کدام گذشته جالب و متفاوت خود را دارد. سنین متفاوت شخصیت ها باعث می شود که همه موضوعات اجتماعی از زوایای مختلف مورد بررسی قرار گیرد که داستان هر یک پایان دلگرم کننده ای دارد.


۷- آخرین تور دختران

انیمه «آخرین تور دختران» (Girls’ Last Tour ) داستان دو کودک آرام و بی خیال را روایت می کند که در یک دنیای پساآخرالزمانی به سفری پرماجرا دست می زنند. بشریت در نبردی بی پایان خود را نابود ساخته و دو شخصیت داستان از رفتار انسان ها و تلاش آن ها برای کشتن یکدیگر و نابودی زمین در تعجبند. در این میان این دو دختر پیام امید و صلح را ابلاغ می کنند و هر گونه تماسی با دیگر انسان ها آن ها را خوشحال می کند و در ادامه این شادی به افراد دیگر منتقل می شود. تلاش های پرمخاطره این دو دختر برای زنده ماندن در دنیایی خشن باعث می شود که همواره حس ترس و هیجان را در خود داشته باشید. این انیمه بدون شک یکی از بهترین انیمه هایی است که درباره انسانیت و تلاش برای انسان ماندن ساخته شده است.


۶- فقط برای اینکه!

انیمه «فقط برای اینکه!» (Just Because!) یک داستان عاشقانه دیگر است و داستان ایتا ایزومی را روایت می کند که بعد از مدت ها به شهر خود باز می گردد و با اشنایان قدیمی خود روبرو می شود. در ادامه وی تغییرات کوچکی را در روابط این اشخاص ایجاد می کند که در نهایت تاثیرات بزرگ و مثبتی را موجب می شود. در این انیمه به سفری دراز و مالیخولیایی از نوجوانی تا بزرگسالی پرداخته می شود که در یک دنیای ملموس رخ می دهد. روابط بین شخصیت های داستان و زندگی روزمره آن ها بسیار طبیعی و واقعی است و نمی توان تحت تاثیر قرار نگرفت وقتی گروهی از دوستان در کنار هم بودن را بهترین تفریح و سرگرمی خود می دانند. این انیمه یکی از بزرگ ترین سورپرایزهای دنیای انیمه در سال ۲۰۱۷ بود.


۵- دندانپزشک اژدها

داستان انیمه «دندانپزشک اژدها» (The Dragon Dentist) در یک دنیای جنگ زده رخ می دهد که در آن انسان ها با اژدهایان پیمان بسته اند تا از آن ها به عنوان وسیله ای برای جنگ استفاده کنند و در مقابل سلامت دهان و دندان آن ها را تضمین کنند. این انیمه به شیوه ای خاص و منحصر به فرد به بررسی مقولاتی مانند هدف زندگی، اجتناب ناپذیر بودن اتفاقات، مرگ و سرنوشت می پردازد. این انیمه با داستانی سرگرم کننده و صحنه های اکشن فراوان بدون شک می تواند شما را چنان جذب خود نماید که منتظر قسمت های بعدی آن باشید.


۴- دوستان کیمونو

انیمه «دوستان کیمونو» (Kemono Friends) داستان کابان و دوستان شبه انسانش را روایت می کند که در جستجوی حقیقتی در مورد خاستگاه و خانه اولیه خود هستند. پیچیدگی داستان و جذابیت شخصیت ها و روابطشان و همچنین تصویرسازی منحصربفرد از دنیایی پساآخرالزمانی باعث محبوبیت این انیمه شده است. بدون شک زیبایی این انیمه را تنها با تماشای آن درک خواهید کرد. از این رو به شدت به شما توصیه می کنیم که این انیمه را تماشا کنید.


۳- پیشخدمت اژدهای خانم کوبایاشی

انیمه «پیشخدمت اژدهای خانم کوبایاشی» (Miss Kobayashi’s Dragon Maid) داستان یک زن برنامه نویس ۲۵ ساله و بی عاطفه به نام کوبایاشی را روایت می کند که همیشه احساس خستگی و بی حوصلگی می کند. او به پیشخدمت ها علاقه دارد و بدین ترتیب اژدهایی که وی در حالت نیمه هوشیاری از مرگ نجات داده به یکباره به پیشخدمت او تبدیل می شود. این داستان قدرتمند خیلی زود به یک کمدی جذاب خانوادگی و دلگرم کننده تبدیل می شود. این انیمه داستانی جذاب و پیامی دوست داشتنی دارد که تنها با تماشای آن می توانید پیام را به طور کامل دریافت نمایید.


۲- ساخته شده در ژرفاانیمه «ساخته شده در ژرفا» (Made in Abyss) داستان مردمانی را روایت می کند که در دنیایی در درون یک حفره بزرگ با هیولاهایی ترسناک و پدیده هایی خطرناک زندگی می کنند به طوری که هر روز زندگی در این حفره بزرگ می تواند مرگ را در پی داشته باشد. شاید خشونت این انیمه کمی بیش از حد باشد که آن را برای افراد نازک دل و رمانتیک مناسب نمی سازد. در این انیمه دختری خردسال با یک روبات دوست شده و برای پیدا کردن مادر خود به درون این حفره خوفناک می رود و ماجراجویی های ترسناک این دختر و دوستش داستان دوست داشتنی و جذابی را رقم می زند.


۱-سرزمین درخشنده ها

انیمه «سرزمین درخشنده ها» (Land of the Lustrous) یک داستان افسانه ای مدرن است که در آن گروهی از موجودات شبه انسانی را روایت می کند با گروهی دیگر از موجودات که قصد دزدیدن آن ها و ساختن جواهرات از بقایای آن ها را دارند مبارزه می کنند. این سریال به موضوعاتی مانند از دست دادن عزیزان و عواقب آن می پردازد. این انیمه بهترین انیمه سال ۲۰۱۷ است که برای درک زیبایی آن تنها باید به تماشای آن بنشینید.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *