حاشیه های سفره هفت سین ۱۴میلیونی در شورای شهر تهران

[ad id='39844']

حاشیه های یک سفره لاکچری

اداره کل ارتباطات و بین الملل شورای شهر در جریان انتشار اخباری مبنی بر هزینه‌کرد ۱۴ میلیونی برای سفره هفت‌سین نورزو در شورای شهر متنی را منتشر کرده است.

بر اساس این خبر فاکتور منتشر شده مبنی بر «سفره هفت‌سین ۱۴ میلیون تومانی شورای شهر تهران» هنوز پرداخت نشده و سازمان میادین و تره بار شهرداری تهران موظف است نسبت به ارزیابی دقیق ارقام فاکتور اقدام کند.

متن به این شرح است:

روزهای اخیر در رسانه‌ها و فضای مجازی فاکتوری حاوی ارقام غیرواقعی بابت هزینه تهیه سفره هفت‌سین نوروز در شورای شهر تهران منتشر شد که برای تنویر افکار عمومی و در راستای رویکرد شفاف‌سازی فعالیت‌های شورا که تعهد همیشگی ما به شهروندان فهیم تهرانی است، توضیح چند نکته لازم است:

– سفره هفت‌سین به درخواست کمیته میراث فرهنگی و گردشگری شورا و به منظور استقبال از نوروز در جلوی درب ورودی صحن شورا تدارک دیده شد.

– کمیته میراث فرهنگی و گردشگری شورا به منظور صرفه‌جویی در هزینه‌ها و جلوگیری از هزینه‌های موازی از سازمان میادین میوه و تره‌بار و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری خواست تا سفره تهیه شده سازمان را تنها برای مدت چند ساعت در آخرین جلسه شورا در سالن ورودی صحن شورا چیدمان و سپس برای استفاده مراجعان و کارکنان به سازمان یاد شده برگرداند.

– کمیته میراث فرهنگی و گردشگری شورای شهر در جریان قیمت و هزینه‌های مربوط به تهیه سفره مذکور قرار نداشته است.

– بنا به گزارش سازمان میادین تاکنون هیچ‌گونه مبلغی برای سفره مذکور پرداخت نشده است و از سوی کمیته میراث فرهنگی و گردشگری شورا و مسئولان سازمان میادین میوه و تره‌بار، موضوع در دست بررسی است و این سازمان موظف است هنگام رسیدگی به اسناد، نسبت به بررسی دقیق ارقام اقدام کند.

در پایان ضمن تشکر از حساسیت همشهریان عزیز و رسانه‌ها نسبت به فعالیت‌ها و هزینه‌های مدیریت شهری، شورای اسلامی شهر تهران پاسخگو بودن را وظیفه خود و از افتخارات شورای پنجم می‌داند و از نقد سازنده شهروندان و رسانه‌ها همواره استقبال خواهد کرد.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *