معرفی بازیگران فیلم واندروومن ۲ (Wonder Woman 2) دی سی و وارنر

[ad id='39844']

اطلاعات جدید از فیلم Wonder Woman 2

زومجی – شرکت برادران وارنر از اضافه شدن پدرو پاسکال به جمع بازیگران فیلم Wonder Woman 2 برای بازی در یک نقش مهم و کلیدی خبر داد.

ماه گذشته بود که کریستن ویگ،‌ بازیگر فیلم Bridesmaids (ساقدوش‌ها)، برای بازی در نقش شرور و منفی چیتا به جمع بازیگران فیلم زن شگفت‌انگیز ۲ (Wonder Woman 2) پیوست.، حضور بازیگر دیگری در این فیلم ابرقهرمانی از دنیای سینمایی دی سی (DC) تایید و اعلام شده است. پدرو پاسکال، بازیگری که او را بیشتر برای بازی در نقش اوبرین مارتل در فصل چهارم سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) و خاویر پنیا، مامور DEA در سریال Narcos (نارکس) می‌شناسیم، برای بازی در فیلم Wonder Woman 2 قرارداد همکاری امضا کرده است. با این حال، اطلاعاتی از نقش و شخصیتی که پاسکال قرار است در این فیلم بازی کند، منتشر نشده است؛ اما اینترتینمنت ویکلی گزارش داد که او قرار است یک نقش مهم و کلیدی را در دنباله فیلم Wonder Woman (زن شگفت‌‌انگیز) بازی کند.

اتفاقات فیلم Wonder Woman 2 قرار است در دهه ۸۰ میلادی و در طول دوران جنگ سرد جریان داشته باشد و در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این فیلم در دسترس نیست. پاسکال پیش از این در فیلم تلویزیونی Exposed با پتی جنکینز، کارگردان فیلم Wonder Woman 2 همکاری کرده بود. علاوه بر کارگردانی، جنکینز به‌همراه جف جانز و دیوید کالاهام کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را نیز بر عهده دارد. علاوه بر سریال Game of Thrones و سریال Narcos، پاسکال در فیلم Kingsman: The Golden Circle (کینگزمن: محفل طلایی) و فیلم The Great Wall (دیوار بزرگ چین) نیز حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته است. با این حال، او قرار نیست در فصل چهارم سریال Narcos بازگردد و مایکل پنیا، بازیگر فیلم Ant-Man (مرد مورچه‌ای)، و دیگو لونا، بازیگر فیلم Rogue One: A Star Wars Story (روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان)، ستارگان اصلی فصل چهارم سریال Narcos خواهند بود.

فیلم Wonder Woman 2 قرار است در تاریخ ۱ نوامبر ۲۰۱۹ (۱۰ آبان ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما برود. پتی جنکینز برای کارگردانی و گل گدوت برای بازی در نقش پرنسس دایانا ملقب به زن شگفت‌ انگیز، در این فیلم باز خواهند گشت. فیلم Wonder Woman در تابستان سال گذشته به روی پرده‌های سینما رفت و علاوه بر دریافت نقدهای بسیار مثبت، این فیلم توانست بیش از ۸۲۱ میلیون دلار در سراسر جهان نیز فروش کند.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *