معرفی و نقد انیمیشن های هالیوودی سال ۲۰۱۸

[ad id='39844']

برترین انیمیشن های سینمایی سال ۲۰۱۸

آلبالو – اگر از طرفداران دنیای انیمیشن باشید، قطعاً از فیلم‌های کارتونی ساخته شده در سال ۲۰۱۷ رضایت دارید. اما حالا با تمام شدن این سال طلایی، وقت آن رسیده است که نگاهی به انیمیشن هایی که در سال ۲۰۱۸ اکران خواهند شد، بیاندازیم. در نگاه اول می‌توان دریافت که فیلم‌هایی با پتانسیل بسیار بالا بر روی پرده‌های سینِما خواهند رفت. این لیست انحصارا به فیلم‌های انیمیشنی سال ۲۰۱۸ خواهد پرداخت

حال بدون فوت وقت به سراغ لیست فیلم‌های انیمیشنی مناسب با کودکان سال ۲۰۱۸ می‌رویم.


پیتر خرگوش (Peter Rabbit)

تاریخ عرضه: ۹ فوریه ۲۰۱۸

صداگذاران: مارگوت روبی، دیسی ریدلی، رُز بیرن

کارگردان: ویل گلاک

اولین انیمیشن بلند سال ۲۰۱۸، فیلمی به نام پیتر خرگوش است که با تکنیک ترکیب لایواکشن و انیمیشن ساخته شده است. این انیمیشن از کتاب داستان قدیمی نوشته بیتریکس پاتراقتباس شده است و داستان آن مربوط به یک خرگوش است که می‌خواهد یواشکی وارد باغ سبزیجات یک کشاورز بشود.


انسان اولیه (Early Man)

تاریخ عرضه: ۱۶ فوریه ۲۰۱۸

صداگذاران: تام هیدلستون، میسی ویلیام، ادی ردماین

کارگردان: نیک پارک

انیمیشن انسان اولیه داستان داگو دوستش،هاگناب، است که می‌خواهند برای نجات خانه و کاشانه خود، قبلیه‌شان را در مقابل دشمنی به نام ارباب نوتو دهکده عصر برنزی‌اش متحد کنند. زمان فیلم به دوران انسان‌های اولیه برمی‌گردد و موجودات ما قبل تاریخ، مخصوصاً ماموت های پشمالو، به‌ دفعات در صحنه دیده می‌شوند.

در ساخت این انیمیشن از تکنیک پویانمایی خمیری استفاده شده و بازیگران مشهوری مثل میسی ویلیامز، تام هیدلستون، و ادی ردمایننیز صداگذاری آن را بر عهده داشته‌اند.


جزیره سگ‌ها (Isle of Dogs)

تاریخ عرضه: ۲۳ مارس ۲۰۱۸

صداگذاران: اسکارلت جوهانسون، گرتا گرویگ، فرانسس مک‌دورمند، تیلدا سووینتون، برایان کرنستون، ادوارد نورتون، بیل ماری، جف گلدبلام

کارگردان: وِس اندرسون

پس از تبعید شدن همه حیوانات اهلی به جزیره‌ای متروکه و مخصوص نگهداری ذباله، به نام جزیره ذباله ها، پسری به نام آتاری کوبایاشیدر جستجوی سگ خود به این جزیره پا می‌گذارد. زمان فیلم مربوط به ۲۰ سال آینده در ژاپن است.


شرلوک نوم (Sherlock Gnome)

تاریخ عرضه: ۲۳ مارس ۲۰۱۸

صداگذاران: جانی دپ، جیمز مک‌آووی، امیلی بلانت

پس از گم شدن اسرارآمیز بعضی از گیاهان و وسایل تزئینی باغ، نوم های باغ تصمیم می‌گیرند برای سردرآوردن از این قضیه به سراغ شرلوک نوم ها بروند؛ این داستان انیمیشنی است که از ترکیب شرلوک هولمز با نومئو و ژولیت بدست آمده است. با توجه به موفقیت‌های چشم‌گیر فیلم نومئو و ژولیتو حضور جانی دپ در یک انیمیشن کودکانه، انتظار فروش بسیار بالایی از این کارتون داریم. بهتر است زمانی را در ماه مارس برای تماشای این انیمیشن خالی بگذارید !


آنوبیس (Anubis)

تاریخ عرضه: ۲۳ مارس ۲۰۱۸

صداگذاران: نیک کراوس، ویلیام سالیرز

کارگردان: کریس وِج

انیمیشن کارتونی آنوبیس به داستان زندگی ورود دکتر جورج هنریمی‌پردازد که بخاطر طلسم یک مومیایی به دنیایی زیرزمینی که توسط هیولاها اشغال شده است، می‌رود و پسرش در تلاش با شکستن این طلسم او را نجات دهد. این انیمیشن کارتونی بر اساس کتابی به نام پارچه آنوبیس: در میان دو گرگ و میشنوشته بروس زیکساخته شده است


گروهبان استابی: یک قهرمان آمریکایی (Sgt. Stubby: An American Hero)

تاریخ عرضه: ۱۳ آوریل ۲۰۱۸

صداگذاران: هلنا بانهام کارتر، لوگان لرمن

کارگردان: ریچارد لنی

این فیلم را حتماً در لیست انیمیشن های ۲۰۱۸ خود قرار دهید؛ تاکنون هیچ انیمشینی بطور مستقیم با محتوای ارتش و جنگ در سطح بالا ساخته نشده است ! این فیلم داستان واقعی‌ایی از پرافتخارترین سگ در تاریخ ارتش آمریکا، به نام گروهبان استابی، و پیوند او با سربازان هموطنش در طول جنگ جهانی اول است. برایمان جالب است که ببینیم سازندگان چگونه می‌خواهند مفهوم جنگ را به مخاطب جوان خود القاء کند.


اردک اردک غاز (Duck Duck Goose)

تاریخ عرضه: ۲۰ آوریل ۲۰۱۸

صداگذاران: جیم گافیگان، زندایا، لنس لیم

کارگردان: کریستوفر جنکینز

داستان انیمیشن اردک اردک غازدرباره یک غاز تنها است که در راه مهاجرتش به جنوب، باید با دو اردک همسفر شده و با آن‌ها پیوند دوستی برقرار کند. اگر بخواهیم را نام ببریم که لیاقت داشتن یک انیمیشن مخصوص خودش را دارد، آن کسی نیست جز جیم گافیگان


شگفت انگیزان ۲ (The Incredibles 2)

تاریخ عرضه: ۱۵ ژوئن ۲۰۱۸

صداگذاران: هالی هانتر، ساموئل ال. جکسون، سارا واول، ریموند اوچوآ

کارگردان: بِرَد بِرد

قدرت‌های ماورایی جکجکهنوز وجود دارند و بابباید به او در کنترل کردنشان کمک برساند. “هلننیز به دنبال نجات دنیاست. به احتمال بسیار زیاد، انیمیشن شگفت انگیزان ۲بزرگترین و پر سروصداترین انیمیشن سال ۲۰۱۸ خواهد بود.


هتل ترنسیلوانیا ۳: تعطیلات تابستانی (Hotel Transylvania: Summer Vacation)

تاریخ عرضه: ۱۳ جولای ۲۰۱۸

صداگذاران: آدام سندلر، سلنا گومز، اندی سمبرگ

کارگردان: گندی تارتاکوفسکی

خوشبختانه تیم بازیگران نسخه اولیه‌ این انیمیشن بازگشته‌اند تا در سفری دریایی با یک کشتی تفریحی شما را به سینِما بکشانند. این انیمیشن در ابتدا قرار بود در ماه سپتامبر اکران شود اما به تازگی به تابستان ۲۰۱۸ تغییر زمان داد.


تایتان های نوجوان به سینِما می‌روند !

تاریخ عرضه: ۲۷ جولای ۲۰۱۸

صداگذاران: کریستن بِل، ویل آرنت، کاری پیتون، اسکات منویل، هایندن والچ، گرگ سایپس، تارا استرانگ

کارگردان: آرون هوروات، پتر ریدا میکل

قهرمان های جوان داستان در راستای رسیدن به شهرت هالیوودی، باهم متحد می‌شوند تا بتوانند نقشه های شرورانه یک انسان تبه‌کار برای نابودی دنیا را خنثی کنند.

 

 


پاکوچولو (Smallfoot)

تاریخ عرضه: ۲۸ سپتامبر ۲۰۱۸

صداگذاران: زندایا، چنینگ تاتوم، جینا رودریگز، لیبرون جیمز، دنی دویتو

کارگردان: کری کرک‌پاتریک، جیسون ریزیگ

با چرخشی ۱۸۰ درجه نسبت به داستان‌های مربوطه به پاگنده ها، در اینجا یک یِتی” (Yeti) متوجه می‌شود که موجوداتی کمیاب به نام انساننیز در دنیایش وجود دارد.


گرینچ (The Grinch)

تاریخ عرضه: ۹ نوامبر سال ۲۰۱۸

صداگذاران: بندیکت کامبربچ، کتلین ماهر

۱۷ سال پس از اکران فیلم چگونه گرینج، کریسمس را ربود، حالا قرار است این کارتون بازسازی شود. در نسخه قبلی انیمیشن که به سبک لایواکشن ساخته شده بود، شاهد حضور جیم کری نیز بودیم. هنوز لیست کامل بازیگران این فیلم مشخص نشده است اما زمزمه‌هایی درباره انتخاب پیت کندل‌لندبه عنوان کارگردان این اثر شنیده می‌شود.


رالف اینترنت را خراب می‌کند: رالف خرابکار ۲ (Wreck-it Ralph: Ralph Breaks the Internet)

تاریخ عرضه: ۲۱ نوامبر ۲۰۱۸

صداگذاران: کریستن بل، تاراجی پی. هنسون، مندی مور، جان سی. ریلی، آلان تادیک، سارا سیلورمن

کارگردان: فیل جانسون، ریچ مور

بجز تاریخ عرضه، کارگردان و تیم بازیگری این فیلم، هیچ جزئیات دیگری درباره‌ی آن به اطلاعمان نرسیده است. در خلاصه داستان آمده است:” رالف خرابکار اینبار اینترنت را خراب می‌کند“. این ماجرا شش سال پس از نسخه قبلی است که در آن رالف و ونلوپه توانستند بازی مسابقه‌ای را از شر انتقام توربو نجات دهند. این دو بار دیگر در کنار یکدیگر توسط یک روتر وای‌فای جدید دستگاه لیتواک به درون اینترنت می‌روند.


زندگی پنهان حیوانات خانگی ۲ (Secret Life of Pets 2)

تاریخ عرضه: ۳ ژولای ۲۰۱۸

صداگذاران: نامشخص

استودیوی یونیورسال رسما اعلام کرده است که یک دنباله برای انیمیشن زیبای زندگی پنهان حیوانات خانگیدر سال ۲۰۱۸ خواهند ساخت. متأسفانه هنوز هیچ جزئیاتی از داستان یا حتی تیم بازیگری این انیمیشن در اختیار نداریم اما می‌توان حدس زد که تیم بازیگری نسخه اول این انیمیشن دوباره بازخواهند گشت. برای اطلاعات بیشتر در روز های آتی با آلبالو همراه باشید.


موریانه‌خوار و کشتی نوح (The Ark and The Aardvark)

تاریخ عرضه: ۲۰۱۸

صداگذاران: مایلز تِلِر

کارگردان: جان استیونسون

داستان کشتی حضرت نوح همیشه برای مخاطبان جذاب بوده است اما اینبار انیمیشن موریانه‌خوار و کشتی نوحبا حضور کارگردان انیمیشن پاندای کونگ‌فو کار، می‌خواهد این داستان را از نگاه حیوانات بیان کند. همانطور که از عنوان آن می‌توان حدس زدد، داستان درباره یک موریانه‌خوار به نام گیلبرت (با صدای مایلز تلر) است که رهبری گروهی از حیوانات غیرعادی را در مسیر رسیدن به کشتی نوح برعهده می‌گیرد. در حین سفرشان به سوی کشتی، گیلبرت به تدریج به نیروهای درونی خودش آشنا می‌شود

 

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *