انتشار سری کمیک بوک هالک جاویدان (The Immortal Hulk) توسط مارول کمیک

[ad id='39844']

معرفی سری جدید کمیک بوک های The Immortal Hulk توسط مارول

زومجی – کمپانی مارول، در راستای برنامه‌ریزی برای طرح «شروع تازه» (Fresh Start) خود، به‌تازگی سری کتاب کمیک هالک جاویدان (The Immortal Hulk) را به طور رسمی معرفی کرد.

در جدیدترین اخبار دنیای کمیک، بروس بنر‌ قرار است باری دیگر در طرح «شروع تازه» (Fresh Start) مارول و در قالب ابرقهرمان کمپانی مارول کامیکس یعنی شخصیت هالک بازگردد. اما جالب است بدانید که این بار، هالک فقط شگفت انگیز نیست، بلکه جاویدان و فناناپذیر هم خواهد بود. سری کتاب کمیک The Immortal Hulk (هالک جاویدان) قرار است در ماه می سال جاری منتشر شود. این سری کتاب توسط ال یویینگ، نویسنده سری کتاب Avengers: No Surrender و همچنین جو بنت، نوشته و تصاویر آن طراحی شده و روانه بازار می‌شود. به بازگشت شخصیت هالک در برخی از قسمت‌های سری کتاب Avengers: No Surrender پرداخته می‌شود و این سری کتاب جدید، قرار است داستان جدید این شخصیت ابرقهرمان را ادامه داده و جریانات او بعد از بازگشتش را برای طرفداران به تصویر بکشد.

به‌تازگی ال یویینگ، نویسنده این سری کتاب با گزارشگر سایت خبری Comic Book Resources وارد مصاحبه شد و اینگونه در رابطه با جدیدترین پروژه خود صحبت کرد:

خیلی خب، برای شروع باید گفت همانطور که می‌دانید شخصیت اصلی این داستان، بروس بنر است. بروس بنر در واقع همان هالک جاویدان (Immortal Hulk) است؛ قوی‌ترین موجود فانی جهان، گُلایت سبز رنگ، قوی‌ترین موجود زنده‌ای که وجود دارد و… و… حال در این میان، برخی از مردم خیلی نگران داستان این سری کتاب هستند؛ زیرا قرار است این بار ما او را به نحوی بیاوریم که دیگر ماندگار باشد و حالا حالاها از پیش ما نرود. به نظر من این موضوع که قرار است هالک دوباره بازگردد و این بار بماند خیلی هم خوب است. در نهایت هم باید تایید کنیم که بله، این بروس بنر است؛ او برگشته است؛ او این بار دارای یک سری کتاب کمیک پیوسته خواهد بود و قرار نیست حالا حالاها از میان ما برود یا در میدان مبارزه جانش را از دست بدهد. در حقیقت، فکر می‌کنم مهم‌ترین مسئله در حال حاضر همین موضوع باشد.

ال یویینگ در ادامه مصاحبه خود با گزارشگر سایت Comic Book Resources گفت:

در رابطه با سوالی که مطمئن هستم بعد از مطالعه این خبر و مصاحبه، قرار است درست در بالاترین نقطه ذهن خوانندگان قرار بگیرد، باید بگویم که بله، داستان این سری کمیک بعد از داستان سری کتاب Avengers: No Surrender جریان دارد و مسلما امیدواریم که شما آن کتاب را هم مطالعه کنید. با این حال باید گفت که شما برای لذت بردن از سری کتاب کمیک هالک جاویدان، حتما لازم نیست کتاب Avengers: No Surrender یا هر کتاب کمیکی را که کمپانی مارول یا هر فرد دیگری تا به امروز منتشر کرده است مطالعه کنید.

ما در قسمت دهم سری کتاب Avengers: No Surrender، که فکر می‌کنم قسمت ۶۸۴ سری کتاب کمیک انتقام جویان خواهد بود، حواسمان به تمامی چراها و چگونه‌هایی که در رابطه با احیای دوباره هالک برای خوانندگان به وجود می‌آید، بوده و به آنها پاسخ خواهیم داد. در این قسمت یک پیش‌گفتار ۱۰ قسمتی اضافه وجود دارد و در داستان آن که توسط من و جو بنت نوشته شده، تمامی آنها را توضیح خواهیم داد. حال در حالیکه ما تمامی سوالات را در آن قسمت توضیح داده‌ایم، می‌توانیم بدون هیچ سوال باقی‌مانده یا مشکلی، به سراغ سری کتاب جدید خود یعنی همان هالک جاویدان رفته و داستان آن را آغاز کنیم. 

این موضوع برای من اهمیت بسیار زیادی داشت؛ این موضوع که بتوانم قولی را که به شما داده‌ام عملی کرده و بد قول نشوم. قول من به شما هم این بود که شما مجبور نشوید برای لذت بردن از قسمت اول سری کتاب کمیک The Immortal Hulk حتی یک کتاب دیگر هم بخوانید. خطاب به فروشندگان باید بگویم که مشتریان شما به جز قسمت اول The Immortal Hulk به هیچ کمیک دیگری نیاز ندارند. خطاب به خوانندگان هم باید بگویم که من با آغوش باز به شما خوش‌آمد می‌گویم. ما از تمامی طرفداران شخصیت هالک، چه قدیمی و چه جدید، می‌خواهیم که حتما این مورد را هم تجربه کنند.

سری کتاب کمیک The Immortal Hulk، جدیدترین و همچنین آخرین مجموعه‌ای است که تا به امروز در راستای طرح «شروع دوباره» کمپانی مارول معرفی شده است. کتاب The Immortal Hulk #1 برای انتشار در ماه مه سال جاری میلادی (اردیبهشت-خرداد) برنامه‌ریزی شده است.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *