انتقاد قلعه نویی از صحبت های کیروش در مورد بازیکننان لیگ برتری

[ad id='39844']

انتقاد قلعه نویی از کیروش

خبرگزاری فارس: امیر قلعه نویی در نشست خبری بعد از بازی تراکتورسازی گفت: سال نو و میلاد امام علی را تبریک عرض می‌کنم و دعا کنید که امسال سال پر برکتی باشد. سال گذشته حوادث زیادی را شاهد بودیم. سانحه هواپیما و کشتی را داشتیم. عیدی که مردم از لحاظ روحی و روانی تحت فاش رابنشد نمی‌توانیم نام عید را روی آن بگذاریم.

وی ادامه داد: بعد از لیگ و باشگاه‌های آسیا شرایط خوبی نداشنیم و بعد زا تغییرات در نیمه دوم به گل‌های زیادی رسیدیم و تراکتور موقعیت انچنانی روی دروازه ما نداشت و در مجموع به این برد نیاز داشتیم. اول در جدول و دوم از لحاظ روحی روانی برای آسیا.

سرمربی ذوب‌آهن عنوان کرد: تیم‌های شهرستانی مشکل دارند، آنها دو روز در راه هستند و برای ریکاوری به زمان بیشتری نیاز دارند، مربیگری در شهرستان‌ها بسیار سخت است و هر برد شش امتیاز ارزش دارد، به عنوان مثال تراکتورسازی از تبریز به تهران آمد و پس از آن عازم اصفهان شد و برای برگشت هم باید همین کار را انجام دهد. یک مربی چه کاری می‌تواند انجام دهد؟ تیم‌های شهرستانی با این شرایط مظلوم واقع شده‌اند و از سوی دیگر تهرانی‌ها با یک پرواز می‌روند و می‌آیند.

وی با اشاره به بازی امروز گفت: از لحاظ بدنی در شرایط خوبی نبودیم و امیدوارم مشکلاتمان زودتر برطرف شود، ما در دقایقی سعی کردیم توپ را به حریف بدهیم و فضا را بگیریم.

قلعه‌نویی در مورد اینکه کی‌روش گفته است بازیکنان داخلی کیفیت لازم را ندارند، گفت: سردار آزمون زمانی که پانزده سال داشت با سپاهان به ترکیه آمد، وقتی می‌خواستم اسم او را به ساکت بدهم گفت به دلیل سن کم او را نبریم، حالا او چطور سردار آزمون شده است؟ چه فرقی بین ووریا غفوری، سعید آقایی و میلاد محمدی وجود دارد؟‌ برنامه لیگ را خود کی‌روش تأیید کرده است. فوتبال ما در حال حاضر عقب افتاده است، اما نباید زحمات مربیان داخلی را نادیده بگیریم، چطور هشت سال پیش که کره جنوبی را بردیم ۷ بازیکن از یک باشگاه حضور داشتند، آن زمان باشگاه‌ها استانداردهای لازم را داشته‌اند حالا ندارند؟ باید به لیگ و مربیان داخلی احترام بگذاریم.

وی ادامه داد: آیا طارمی و کاوه رضایی از خانه خود لژیونر شدند؟ آنها با بازی در استقلال و پرسپولیس بود که لژیونر شدند. خواهش می‌کنم که در این مدت باقی‌مانده کی‌روش آرامش داشته باشد، اینکه اینگونه صحبت کنند درست نیست، باید از فوتبال لذت ببریم و همه خود را برای جام جهانی آماده کنند. همه هم می‌دانیم اولویت تیم ملی است، اما باید گفتمان به گونه‌ای باشد که کسی آزرده‌خاطر نشود.

وی در مورد اینکه آیا به قهرمانی در لیگ هم فکر می‌کنید یا خیر، گفت: خیر، ما فقط دنبال کسب سهمیه آسیا هستیم، از مربیان داخلی هم تشکر می‌کنم که با این مشکلات کار می‌کنند، متأسفانه فوتبال ما برنامه و ساختار ندارد و به همین دلیل عقب افتاده است.

سرمربی ذوب‌آهن در پاسخ به این سؤال که آیا مشکلات مالی‌تان حل شده است یا خیر، گفت: باید از مسئولان باشگاه تشکر کنم که در شرایط بد اقتصادی که همه با مشکل مواجه هستند، قبل از عید پرداختی‌های ما به ۶۰ درصد رسید و از این لحاظ جزو تیم‌های خوب هستیم.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد:‌ تماشاگران برای دیدارهای آسیایی به ورزشگاه بیایند چون ذوب‌آهن مظلوم است.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *