معرفی بازی موتور جی پی ۱۸ ( MotoGp 2018)

[ad id='39844']

بازی MotoGp 2018 معرفی شد

. سازندگان در استودیو مایل‌استون (Milestone S.r.l) از جدیدترین نسخه این سری با نام MotoGP 18 رونمایی کردند و در حالی که بازی همانند همیشه روی کنسول‌های خانگی و کامپیوتر‌ عرضه می‌شود برای اولین بار شاهد راه‌یابی این سری به کنسول نینتندو سوییچ خواهیم بود.

در حال حاضر سازندگان اطلاعات زیادی پیرامون پروژه جدید خود منتشر نکرده‌اند، اما می‌دانیم که این بازی شامل محتویات واقعی فصل مسابقاتی MotoGp 2018 می‌شود. همچنین به نقل از سازندگان در مقایسه با نسخه‌های پیشین در این بازی شاهد «ویژگی‌های انحصاری بهبود‌ یافته» خواهیم بود، اما با این حال سازندگان از جزئیات «ویژگی‌های بهبود یافته» اطلاعاتی منتشر نکرده‌اند.

متئو پزوتی، طراح ارشد حاضر در استودیو مایل‌استون، در مورد جدیدترین نسخه سری بازی‌های MotoGP نوشت:

MotoGP 18 یک ریبوت از مجموعه‌های پرچم‌دار این سری است که با المان‌های جدید قصد دارد تجربه جدیدی را به طرفداران این مجموعه تقدیم کند. به لطف موتور بازی‌سازی Unreal Engine توانستیم قدم‌های بلند‌تری در توسعه جلوه‌های گرافیکی بهتر و سیستم نورپردازی واقع‌گرایانه برداریم و از این‌رو بازی می‌تواند عملکرد موتورسیکلت‌ها را به طور زیبا‌تری پردازش کند، اما این موضوع فضایی را بین واقعیت و دنیای خیالی بازی به‌وجود می‌آورد تا به این شکل بازیکنان تازه‌کار نیز بتوانند از این بازی لذت ببرند. اطلاعات بیشتر پیرامون ویژگی‌های فنی بازی به ‌زودی منتشر می‌شود و با این المان‌ها خواهان این هستیم که یک محصول عالی را به دست کاربران MotoGP برسانیم.

سازندگان ضمن معرفی بازی، تریلری نیز از بازی MotoGP 18 منتشر کردند که در انتهای مطلب می‌توانید آن را تماشا و دانلود کنید.

بازی موتو جی پی ۱۸ در تاریخ ۷ ژوئن ۲۰۱۸ (۱۷ خردادماه) برای ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن ۴، پی سی و نینتندو سوییچ منتشر می‌شود. گفتنی است که نسخه نینتندو سوییچ این بازی نیز در دست توسعه قرار دارد، اما تاریخ انتشار آن هنوز مشخص نشده‌ اس

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *