نقش شبکه جم در ساخت سریال پایتخت ۵

[ad id='39844']

همکاریی شبکه جم با سازمان اوج در ساخت سریال

نقد سینما نوشت: سریال «پایتخت» در جدیدترین حاشیه ایجادشده برای خود متهم به همکاری با عوامل فعال شبکه جم در ترکیه شده است. در این باره یکی از عوامل جداشده از شبکه جم که نخواست نامش فاش شود درباره حضور یک نابازیگر ایرانی‌الاصل با نام مستعار «نگین میرزایی» در قسمت دهم این سریال به «نقدسینما» گفت: «نگین میرزایی منشی مخصوص «سعید کریمیان» در دفتر آنتالیا -که دفتر تولید شبکه‌های جم محسوب می‌شود- بود. وی در کلیه تولیدات تلویزیونی این شبکه نقش هماهنگ‌کننده و در تمامی مراسم‌های مربوط به شبکه جم در آنتالیا و استانبول حضور فعال داشت؛ فردی امین و مورد اعتماد برای سعید کریمیان.»

او درباره اینکه چگونه چنین فرد باسابقه و بانفوذی در شبکه‌های جم به راحتی در دو سکانس از سریال «پایتخت» در نقش مترجم حضور می‌یابد گفت که «پاسخ این سوال را باید از تهیه‌کنندگان این سریال پرسید!»…

وی همچنین در مورد حضور عوامل تولید سریال در آنتالیا و همکاری با عوامل فعال شبکه جم به نقد سینما گفت: «در سریال مزبور اشاره می‌شود که خانواده نقی معمولی به دلیل مشکل بمب‌گذاری در فرودگاه استانبول به شهر «آدنا»ی ترکیه می‌روند حال آنکه شهری که در سریال دیده می‌شود «آنتالیا» است. تا جایی که من می‌دانم نام بردن از شهر آنتالیا حتی برای آژانس‌های مسافرتی ممنوع است پس چگونه می‌شود که تمامی عوامل سریال در شهر آنتالیا حضور داشته‌اند؟ نکته جالب دیگر-که از دوستان دیگری ازعوامل شبکه جم (بعد از فروپاشی دفتر آنتالیا) سوال کرده‌ام- حضور پررنگ عوامل این شبکه (خصوصاً نزدیکان کریمیان) در کنار عوامل سریال «پایتخت» در پشت دوربین و در حوزه تولید است.»

به گزارش نقد سینما، وی درباره تولید این سریال در ترکیه ادامه می‌دهد: «اگر به تیتراژ سریال دقت کنید نام «امیر‌حسین حسن‌زاه [زاده]» را در بخش تولید ترکیه مشاهده می‌کنید. او که در سریال بازی هم کرده است برای مدت یکسال مدیر حمل‌و‌نقل و ترابری جم در آنتالیا و از نزدیکان «سعیده کریمیان» (خواهر سعید کریمیان) است که در بولتن رسمی جم هم بخاطر خدماتش به این کمپانی از وی تقدیر شده است.»

تقدیر از امیرحسن حسن‌زاده به عنوان مدیر حمل‌و‌نقل و ترابری شبکه‌های جم در بولتن رسمی این شبکه

 

گفت‌وگوبا یکی از عوامل جداشده از شبکه جم که در آنتالیا حضور دارد

[این بخش از متن، به دلیل پرداختن به مسائل خصوصی زندگی انسان‌ها، حذف شده است.]…

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *