وضعیت مصدومیت مسی در بازی مقابل سویا

[ad id='39844']

وضعیت مصدومیت همسترینگ مسی

به گزارش “ورزش سه”، والورده پیش از بازی با سویا تایید کرده بود که مسی همچنان مصدوم است و بازی دادن به او ریسک بالایی خواهد داشت. به همین دلیل او مسی را از ترکیب اصلی تیمش بیرون گذاشت ولی وقتی بارسا دو گل از سویا عقب افتاد، والورده چاره را در به میدان فرستادن مسی دید تا بلکه بازهم اعجوبه آرژانتینی بتواند ناجی بلوگرانا شود و دقیقا نیز همین اتفاق افتاد.

مسی با گل دقیقه ۸۸ خود کار را به تساوی کشاند تا بارسا همچنان در لالیگا بدون شکست بماند.

طبق ادعای آاس، مسی با دو توصیه مهم پزشکی وارد زمین شد. او حتی هنگام گرم کردن نیز فشار زیادی روی پای راست خود نمی آورد و آشکارا نگران وضعیت همسترینگ خود بود. به مسی توصیه شده بود که در طول بازی از کورس های سرعتی بلند پرهیز کند و حتی الامکان از جا به جایی های ناگهانی در میدان نیز خودداری کند. 

 

در ۳۵ دقیقه حضور مسی در زمین، کاملا مشهود بود که او به سبک همیشگی خود بازی نمی کند و تنها در برخی مواقع چشمه هایی از حرکات خود را در زمین به نمایش گذاشت.

البته در همان ۳۵ دقیقه حضور مسی در زمین، جریان بازی به سود بارسا عوض شد و این تیم در دو دقیقه، بازی باخته را با تساوی عوض کرد هرچند که سویا هم در مدت زمان حضور مسی فرصت افزایش فاصله را داشت که از آنها استفاده نکرد.

در واقع مسی با قبول و رعایت شروط تیم پزشکی بارسلونا حاضر شد در نیمه دوم وارد زمین شود و در نهایت به هدف خود که نجات بارسا بود نیز دست یافت.

 

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *