معرفی و نقد انیمیشن جوخه انتحاری: دردسر بزرگ (Suicide Squad: Hell to Pay) دی سی و وارنر

[ad id='39844']

 

کارگردان : Sam Liu

نویسنده : Alan Burnett | John Ostrander | 13 more credits

ستارگان : Christian Slater | Vanessa Williams | Billy Brown

خلاصه داستان

زومجی – درست همانند نسخه لایو اکشن و سینمایی آن یعنی فیلم Suicide Squad (جوخه انتحاری)، این تیم مجددا شامل ددشات، هارلی کوئین و کایپتان بومرنگ است، اما در نسخه انیمیشنی آن قرار است چند شخصیت و عضو جدید به این تیم انتحاری بپیوندند. بر اساس اطلاعات جدید و تصویری که توسط سایت خبری هالیوود ریپورتر منتشر شده، در این انیمیشن قرار است کاراکترهایی مثل کیلر فراست (Killer Frost)، برنز تایگر (Bronze Tiger) و کاپرهد (Copperhead) به این تیم بپیوندند. همانند داستان اصلی قرار است آماندا والر اعضای تیم را فرا بخواند، اما این بار تیم Task Force X به ماموریتی بسیار خطرناک فرستاده می‌شود. اعضای این تیم در طی این ماموریت قرار است «یک شیء بسیار قدرتمند و عرفانی» را پس بگیرند که برای دزدیدن این شیء مجبور می‌شوند جان خود را به خطر بیندازند.

حال در این میان، بدشانسی‌ و شرایط بدی که برای این تیم به وجود می‌آید این است که درست در مقابل آنها، ابرشرورانی هم وجود دارند که همانند خودشان قصد دزدیدن همان شیء قدرتمند و عرفانی را دارند. به نظر می‌رسد که آنها هم باید با این تیم ابرشرور مبارزه کنند، هم باید برای با موفقیت پایان دادن ماموریت خود، تمام تلاش خود را بکنند.

صدا پیشگان

کریستین اسلیتر صداپیشه شخصیت ددشات/فلوید لاوتون، بیلی براون صداپیشه شخصیت برنز تایگر/بنجامین ترنر، لیام مک‌اینتایر صداپیشه شخصیت کاپیتان بومرنگ/جورج هارکنس، کریستین باور وان استراتن صداپیشه شخصیت کیلر فراست، گیدین امری صداپیشه شخصیت کاپرهد، تارا استرانگ صداپیشه شخصیت هارلی کوئین، ونسا ال. ویلیامز صداپیشه شخصیت آماندا والر، سی توماس هوول صداپیشه شخصیت زوم/هانتر زولومون، دانیا رامیرز صداپیشه شخصیت اسکندال سوج، جیمز اوربانیاک صداپیشه شخصیت پروفسور پیگ/لازلو ولنتاین، جولی نیتنسون صداپیشه شخصیت سیلور بنشی/شیوون مک‌دوگال، جیم پیری صداپیشه شخصیت وندال سوج و کنت ورتیگو، گرگ گرانبرگ صداپیشه شخصیت مکسوم استیل، دیو فنوی صداپیشه شخصیت بلاک باستر و توبایاس ویل، سیسی جونز صداپیشه شخصیت ناک‌اوت، ناتالی لندر صداپیشه شخصیت دارما، ترور دوال صداپیشه شخصیت پانچ، دیو بوت صداپیشه شخصیت توو فیس/هاروی دنت و متیو مرسر صداپیشه شخصیت سوج گانمن از جمله افرادی هستند که در تیم صداپیشگان انیمیشن جوخه انتحاری: دردسر بزرگ فعالیت می‌کنند.

 

تصاویر نیمیشن

[news_box style=”1″ display=”tag” title=”اخبار هالیوود” link_target=”_blank” tag=”1417″ count=”20″ show_more=”on”]

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *