معرفی و نقد فیلم زیر دریاچه نقره ای (Under the Silver Lake) با بازی اندرو گارفلید

[ad id='39844']

فیلم زیر دریاچه نقره ای

کارگردان فیلم It Follows (آن تعقیب می‌کند) پروژه بعدی خود را تکمیل کرده که با بازی دو بازیگر اصلی فیلم‌های Spider-Man (مرد عنکبوتی) است. فیلم Under the Silver Lake (زیر دریاچه نقره‌ای) به کارگردانی دیوید رابرت میچل، فیلمی هیجان‌انگیز، جنایی و نوآر است که با بازی اندرو گارفیلد (The Amazing Spider-Man) و توفر گریس (Spider-Man 3) می‌باشد.

تاریخ اکرانی که برای فیلم زیر دریاچه نقره‌ای درنظر گرفته شده، به گونه‌ای است که می‌تواند آن را همانند فیلم قبلی این کرگردان به یک رقابت‌کننده در جشنواره فیلم کن امسال تبدیل کند.

گزارش شده که فیلم زیر دریاچه نقره‌‎ای قرار است در در تاریخ جمعه ۱ تیر ۱۳۹۷ (۲۲ ژوئن ۲۰۱۸) به اکران در بیاید. اندرو گارفیلد در این فیلم نقش سم را بازی می‌کند، شخصی که شیفته شرایط و موقعیت عجیب قتل یک میلیارد بانفوذ و ربوده شدن یک دختر می‌شود. توفر گریس نقش دوست سم را به تصویر می‌کشد که به او در تحقیقات مرتبط با این دختر کمک می‌کند.

دیگر بازیگران این فیلم نیز شامل رایلی کیئو (The Girlfriend Experience) در نقش سارا، همسایه جدید سم و لیکی لیندهوم (The Big Bang Theory) می‎باشد. میچل علاوه بر کارگردانی این فیلم، نویسندگی آن را نیز برعهده داشته است.

 

[news_box style=”1″ display=”tag” title=”اخبار هالیوود” link_target=”_blank” tag=”1417″ count=”20″ show_more=”on”]

[ad id='39844']

1 دیدگاه دربارهٔ «معرفی و نقد فیلم زیر دریاچه نقره ای (Under the Silver Lake) با بازی اندرو گارفلید»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *