معرفی و نقد پیام رسان ایرانی ایتا (Eitaa)

[ad id='39844']

 

پیام رسان ایرانی ایتا (Eitaa) که ۹۹٪ مشابه تلگرام است، چه از نظر تجربه کاربری و چه از نظر رابط کاربری شاید آخرین تیر برای پذیرش یک جایگزین داخلی برای جایگزین شدن تلگرام باشد. این پیام رسان در حال حاضر نسخه های اندروید، دسکتاپ (ویندوز) و وب دارد و همانطور که حدس می زنید هنوز نسخه iOS آن فراهم نیست.

ساخت کانال‌ های درختی

کانال‌ های درختی (Tree channels) نسل جدید کانال‌ های پیام ‌رسان هستند که قابلیت‌ های پیشرفته ‌ای مانند دسته بندی موضوعی مطالب، تعیین منو و زیر منو،ارسال زمان‌ بندی شده یا دوره‌ای مطالب و حذف خودکار آن‌ها، ارسال متن‌های طولانی همراه مدیا و… را ارائه می، کنند. استفاده از تمام قابلیت‌ های کانال درختی در ایتا رایگان است.

فضای ابری نامحدود و همیشگی

امروزه پیام‌رسان‌ها به همراهی جدایی ناپذیر از زندگی افراد جامعه تبدیل شده‌اند. ایتا فضای ابری نامحدودی را در اختیار شما می‌گذارد که در بستر آن می‌توانید هرگونه فایل‌ را در آن ذخیره کنید یا برای مخاطبان خود ارسال نمائید

 

یکی از موضوعاتی که همیشه باید به آن برای هر برنامه یا بازی که نصب می کنید، توجه داشته باشید دسترسی های آن برنامه است. مهم نیست که این برنامه پیام رسان است یا بازی است یا برنامه مجموعه اس ام اس طنز (زمانی یکی از ترندهای اصلی بود!) هر چه که نصب می کنید باید بدانید چه دسترسی را به آن می دهید یا در هنگام نصب چه دسترسی هایی را از شما می گیرد. امروز پس از معرفی پیام رسان ایرانی ایتا (Eitaa) می خواهیم دسترسی های آن را با هم بررسی کنیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

بسیار خوب، برای بررسی دسترسی ایتا (Eitaa) به قسمت دسترسی های این پیام رسان داخلی می رویم و دسترسی های آن را با دسترسی های تلگرام مقایسه می کنیم. از آن جا که ایتا یک کپی از تلگرام (!) به نظر می رسد، حداقل در ظاهر، انتظار داریم که این بخش نیز مشابه باشد و همینطور هم هست. همانطور که در تصویر بالا می بینید تمام دسترسی ها یکسان است و شخصا چون مشکلی با آن ها ندارم همه آن ها مجاز هستند اما شما می تواند بر حسب نیاز و استفاده خود به تعداد گزینشی از آن ها اجازه بدهید.

شاید بپرسید چطور می توان دسترسی های یک برنامه را بررسی کرد؟ خیلی راحت، روش کلی آن در تمام موبایل های اندرویدی به شکل زیر است:

  • وارد منوی تنظیمات شوید.
  • گزینه برنامه ها (Apps) را انتخاب کنید.
  • به دنبال برنامه مورد نظر بگردید و روی آن تپ کنید.
  • کمی به پایین اسکرول کرده و گزینه دسترسی ها، مجوزها یا Permissions را انتخاب کنید.
  • برای بررسی جزئیات دسترسی ها روی سه نقظه بالا سمت چپ تپ کرده و گزینه تمام دسترسی ها یا All Permissions تپ کنید.

 

 

 

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *