ترکیب استقلال و پرسپولیس در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا

[ad id='39844']

ترکیب احتمال سرخ آبی ها در لیگ قهرمانان آسیا

پرسپولیس امروز در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹ به مصاف نسف قارشی ازبکستان خواهد رفت. در این دیدار سرخپوشان تغییرات زیادی نسبت به بازی با سایپا خواهند داشت و شاهد بازگشت ملی‌پوشان این تیم هستیم.

در دروازه پرسپولیس بیرانوند ایفای نقش می‌کند و در خط دفاع هم جلال حسینی٬ صادق محرمی و محمد انصاری حضور دارند و به جای شجاع خلیل‌زاده که در این دیدار غایب است گزینه دیگری بازی می‌کند که احتمالا ربیع خواه است. در خط هافبک کمال کامیابی‌نیا و حسین ماهینی به میدان می‌روند.

نعمتی٬ احمدزاده و امیری در خط جلوی هافبک بازی می‌کنند و علیپور تک مهاجم سرخپوشان خواهد بود.

ترکیب احتمالی سرخپوشان به شرح زیر است:

علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، محسن ربیع‌خواه، محمد انصاری، حسین ماهینی، صادق محرمی، کمال کامیابی‌نیا، سیامک نعمتی، فرشاد احمدزاده، وحید امیری، علی علیپور

ترکیب احتمالی استقلال مقابل الریان قطر

آبی‌های تهرانی در روز طبیعت در جریان بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا از الریان قطر میزبانی می‌کنند.

 استقلال تهران در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا امروز از الریان قطر میزبانی می‌کند. این بازی از ساعت ۲۰ در ورزشگاه آزادی برپا می‌شود. شاگردان وینفرد شفر سال جدید را با پیروزی مقابل نفت تهران آغاز کرده اند و از انگیزه لازم برای تثبیت صدرنشینی در گروه D برخوردار هستند اگرچه چند بازیکن کلیدی به دلیل مصدومیت در این دیدار حضور ندارند.

فرشید باقری، سیدمجید حسینی و مامه بابا تیام سه بازیکن تاثیرگذاری هستند که علیرغم تلاش‌های کادر پزشکی این بازی را از دست می‌دهند. شفر در نشست خبری اعلام کرد قصد ندارد روی شرایط تیام ریسک کند و در این صورت آبی‌ها آزمون سختی خواهند داشت. تیام در آسیا برای استقلال خوش درخشیده و تاثیر بسزایی در صدرنشینی فعلی آنها دارد.

آمادگی بالای هر دو دروازه بان استقلال باعث می‌شود شانس حضور هر کدام آنها در این بازی مساوی باشد. به نظر می‌رسد او شفر قصد دارد به رحمتی استراحت بدهد و حسینی پس از بازی با سیرالئون و استراحت مقابل نفت تهران به چارچوب دروازه استقلال برگردد.

خط دفاعی آبی‌ها در غیاب مجید حسینی از وریا غفوری، پژمان منتظری، روزبه چشمی و امید نورافمن تشکیل می‌شود. در خط میانی استقلال با داریوش شجاعیان، امید ابراهیمى، سرور جپاروف و فرشید اسماعیلى حاضر می‌شود.

غیبت تیام سبب می‌شود زوج على قربانى و جابر انصاری برای دومین بار در سال جاری کنار هم قرار بگیرند و برای ثبت پیروزی و صدرنشینی آبی‌ها در گروه D همه نگاه‌ها به تلاش آنها باشد.

بنابراین ترکیب احتمالی استقلال مقابل الریان را به شرح زیر است:

حسین حسینى، وریا غفوری، روزبه چشمی، پژمان منتظری، امید نورافکن، داریوش شجاعیان، امید ابراهیمى، سرور جپاروف، فرشید اسماعیلى، علی قربانی، جابر انصاری.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *