باخت وحشتناک ذوب آهن مقابل الدحیل قطر در اصفهان

[ad id='39844']

هفته پنجم لیگ قهرمانان فوتبال آسیا

مهر: در ادامه مسابقات هفته پنجم لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم ذوب آهن ایران از ساعت ۱۸:۴۵ امروز سه شنبه میزبان الدحیل قطر بود که این مسابقه در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود الدحیل به پایان رسید. اسماعیل محمد (۸۴) برای الدحیل گلزنی کرد.

در این بازی که در ورزشگاه فولادشهر برگزار شد، ذوب آهن با ترکیب رشید مظاهری، خالد شفیعی (۷۶ – وحید محمدزاده)، محمد نژاد مهدی، حمید بوحمدان، میلاد فخرالدینی، قاسم حدادی فر (۶۵ – مهدی رجب زاده)، جئورجی، مرتضی تبریزی، محمدرضا حسینی، بختیار رحمانی و کی روش استنلی (۸۴ – ربیع عطایا) وارد زمین شد.

در نیمه اول تیم ذوب آهن برتری نسبی نسبت به الدحیل داشت و بخصوص در دقایق پایانی فشار زیادی را روی دروازه این تیم قطری وارد کرد. البته دروازه بان تیم الدحیل هم با ضربه پا به سینه محمدرضا حسینی، بازیکن ذوب آهن را در محوطه جریمه الدحیل سرنگون کرد ولی داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

در نیمه دوم بازهم این تیم ذوب آهن بود که حملات گسترده ای را روی دروازه حریف تدارک دید و الدحیل به ضد حملات دل بسته بود. در دقیقه ۵۲ کی روش استنلی یک موقعیت تک به تک را برای ذوب آهن از دست داد. در دقیقه ۷۵ هم میلاد فخرالدینی در محوطه شش قدم حریف صاحب موقعیت بسیار خوبی شد ولی ضربه سر او توسط دروازه بان الدحیل دفع شد.

در حالی که بازی با حملات تیم ذوب آهن تا دقایق پایانی در جریان بود، این تیم الدحیل بود که در دقیقه ۸۴ و روی یک ضد حمله، توانست توسط اسماعیل محمد گل برتری را بزند تا آب سردی بر پیکر ذوب آهن ریخته شود و بازی با همین یک گل به اتمام برسد.

ذوب آهن با این باخت ۶ امتیازی باقی ماند تا برای صعود چشم انتظار بازی آخر با تیم لوکوموتیو ازبکستان بماند. الدحیل هم با این برد از ۵ بازی صاحب ۱۵ امتیاز شد تا روند نباختن هایش در آسیا هم ادامه داشته باشد.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *