داستان لو رفته فیلم اونجرز جنگ بی نهایت

[ad id='39844']

تایید شده: استیو “nomad” می شود و تیمی متشکل از بلک ویدو، فالکون و اسکارلت ویچ را رهبری می کند.

سایت اسپایدی احمد فقیه -با توجه به گزارشات تایید شد که کاپیتان آمریکا رهبر نسخه ای از انتقام جویان مخفی هستش!

 


تایید نشده: هاکای و مردمورچه ای از گروه جدا شده اند.  مردمورچه ای اصلا در فیلم حضوری ندارد!

گزارش شده که مردمورچه ای نقش بسیار کوچکی در جنگ بی نهایت دارد و این مهم تقریبا در اولین تریلر مردمورچه ای و واسپ تایید شد. در تریلر مشخص شد که «اسکات» پیش خانواده اش برگشته و به نوعی بازداشت خانگی شده.

 


تایید شده: کاپیتان آمریکا و تیمش اسکارلت ویچ و ویژن را از دست فرقه سیاه نجات می دهند و سپس به واکاندا انتقال می دهند.

در اولین پروموپوستر فیلم جنگ بی نهایت نوعی دوگانگی و جدایی و جود داشت و نوید تقسیم شدن تیم ها را به ما می داد.

با توجه به گزارشات به نظر می رسد که «ویژن» رد «اسکارلت ویچ» را زمانی که در حال انجام ماموریت بود، می زند و قبل از رسیدن فرقه سیاه ظاهر انسانی خود را به «اسکارلت ویچ» نشان می دهد.

استیو و باقی تیم برای کمک به «اسکارلت ویچ» و «ویژن» سر می رسند و «ویژن» را درحالی که زخمی شده است به واکاندا منتقل می کنند تا از پلنگ سیاه و شوری کمک بگیرند. در تریلر دوم هم صحنه ای کوتاه دیدم که شوری در حال آزمایش سنگ پیشانی ویژن بود و قبل از ظاهر زخمی او را نیز مشاهده شد که مهر تاییدی بر این شایعه بود.

 


تایید شده: لوکی سنگ فضا را در ازای گذشتن از جان آزگاردی ها به ثانوس تقدیم می کند. ثور مصدوم و آسیب دیده به فضا پرتاب می شود.

همانطور که در پایان فیلم ثور: راگناروک دیدیم سفینه ثانوس درست زمانی که ثور و اهالی ازگارد در حال سفر به زمین بودند سر رسید. در تریلر اول هم لوکی در حال تقدیم تسارکت به ثانوس دیده شد.

در دومین تریلر هم در ادامه همان صحنه، ثانوس درحال شکستن مکعب کیهانی و قرار دادن سنگ ذهن بر روی دستکش بی نهایت مشاهده شد.

در تحلیل تریلر دوم اشاره کردم لوکی با تقدیم کردن تسارکت جون برادرش را نجات می دهد اما شایعه دیگری وجود دارد که ثانوس برای بدست آوردن سنگ قصد کشتن تمامی مسافران ازگاردی را داشته. با توجه به این که هدف ثانوس متعادل کردن جهان با نابود کردن نیمی از جمعیت آن است پس دلیلی که نصف دیگر ازگاردی ها و ثور زنده ماندند همین هدف بوده است!

 


تایید شده: بروس بنر از حمله اولیه ثانوس جان سالم بدر می برد و با سفینه ای خارج می شود. همچنین او دیگر نمی تواند به هالک تبدیل شود.

در اولین تریلر منتشر شده بروس را درحالی که بر روی سقف «سنکتوم سنکتورم» فرود آمده مشاهده کردیم. سپس تونی را دیدیم که به سراغش آمده. در تریلر دوم و Tv spot ها نیز مشخص شد بروس به تونی خبر حمله ثانوس را می دهد. در مصاحبه با روسوها هم مشخص شد که هالک بیشتر از بقیه ثانوس را می شناسد. همین اطلاعات باعث آمادگی مردآهنی، دکتر استرنج و مردعنکبوتی برای جنگ با ثانوس شد.

 


تایید شده: پلنگ سیاه برای مقابله با لشگر ثانوس رؤسای قبیله را متحد می کند. باکی از یخ زدگی خارج می شود و بازوی جدیدی بهش داده می شود.

در دو تریلری که منتشر شد پلنگ سیاه در حالی که برای مقابله با لشکر ثانوس آماده است مشاهده شد و نکته ای که در پس زمینه لشکر واکاندا وجود داشت اتحاد قبایل مختلف که با رنگ ها و لباس های مختلف کنار هم بود و این به این معناست در این مدت دو ساله بین فیلم پلنگ سیاه و جنگ بی نهایت، تی چالا به چه پادشاه پخته و کاملی تبدیل شده است و این تجربه باعث اتحاد قبایل واکاندا شده است.

 

 


تایید شده: دکتر استرنج پس از دزدیده شدن سنگ زمان کینه شدیدی از ایبانی ماو به دل می گیرد.

با توجه به ست لگویی منتشر شده می توان مطمئن شد که ایبانی ماو به «سنکتوم سنکتورم» نفوذ می کند! با توجه به پیشینه این دو شخصیت(دکتر استرنج و ایبانی ماو) در دنیای کمیک پیشبینی می شود که جنگ بسیار سخت و نفس گیری بین این دو شخصیت درمی گیرد و با استناد به تریلر دوم شکست دکتر استرنج قطعی می باشد. به نظر می رسد شکنجه شدن دکتر استرنج به منظور افشای مکان سنگ های بینهایت است.(اگر این تریلر رو به صورت آیمکس دیده باشید چشم آگوماتو هنوز روی گردن دکتر استرنج قرار داره)

اما با توجه به عکس های سر صحنه جنگ بی نهایت به طور قطع می توان گفت سنگ زمان نیز به دست ثانوس می رسد(برای دیدن دیگر عکس ها به اینجا  بروید):

 


تایید نشده: والکری باقی اهالی آزگارد رو به جایی امن هدایت می کند.

آیا با وجود حمله ثانوس و کل اعضای فرقه سیاه کسی از سفینه ازگاردی ها زنده می ماند؟گزارشات ضد و نقیضی از زنده ماندن ازگاردی ها وجود دارد اگر تمام ازگاردی ها از بین بروند ساخت چهارمین فیلم از روی ثور کمی غیر ممکن به نظر می رسد همچنین مرگ «کورگ» و والکری غیر منطقی ترین کاری است که مارول می تواند انجام دهد! پس می توان گفت والکری و کورگ عده ای از ازگاردی ها را به مکانی امن منتقل می کنند!(«تسا تامپسون» بازیگر نقش والکری جدیدا اخباری راجع به جمع شدن ابرقهرمانان زن زده که احتمال زنده ماندن این شخصیت را بالا می برد.)

 

 


تایید شده: بعد از ملاقات ثور و محافظان کهشکشان، تیم به دو گروه تقسیم می شود.

با توجه به پست اسپویل سایت Reddit، استارلرد، گامورا، درکس و مانتیس به Knowhere برای مشورت پیش کالکتور می روند اما او در حال شکنجه شدن توسط ثانوس دیده می شود!در طرف دیگر ثور، راکت راکون و گروت نوجوان به دنبال «ایتیری» سازنده دستکش بی نهایت می روند. به نظر می رسد که ثانوس دستان «ایتیری» را قطع نموده تا دیگر نتواند وسیله ای برای نابودی دستکش بی نهایت درست کند!

در تریلر دوم تایید شد که گروه اول به Knowhere می روند و گروه دوم به جایی شبیه آهنگری می روند و احتمالا ثور با قدرت رعد و برق آن دستگاهی که گلاویزش بود را روشن می کند!

 

 


تایید نشده: «ایتیری»، دورف (کوتوله) پنداشته می شود اما در واقع یک غول بزرگ و غول پیکر است.

در حوالی ماه نوامبر سال گذشته بود که شایعه ای عجیب به گوش رسید و اون هم این بود که «ایتیری»(شاه دورف ها) غول پیکر است!(چیزی خلاف بر کمیک)

پس شاید یکی از دلایلی که ما هنوز پیتر دنکلیج را در هیچ تریلری ندیدیم همین است یعنی با توجه به جثه بزرگ او و دستان قطع شده اش می توان گفت سورپرایز های زیادی برای نمایش وجود دارد!!


تایید نشده: چشم ثور باز نمی گردد.

در پرومو های اولیه همچنین تریلری که در کمیک کان سندیگو به نمایش درامد اثری از چشم بند ثور نبود و باعث شد طرفداران تا مدت ها گمان کنند چشم ثور باز می گردد و چون این چشم بند CGI بود شایعات بیشتر شد.(هزینه هایی که بابت این چشم بند شده باعث ضرره مگر اینکه دلیل خوبی براش وجود داشته باشه.)

طبق شایعات در طول فیلم چشم ثور باز نمی گردد!

 

 


تایید شده: زمانی که استارلرد و تیمش به زمین رسیدند به مردآهنی، دکتر استرنج و مردعنکبوتی پیوستند و سعی کردند به تنهایی به جنگ ثانوس بروند.

تونی در تریلر دوم طی دیالوگی گفت: ما یه برتری داریم، اون داره سراغمون میاد! و در ادامه صحنه ای را دیدیم که استارلرد به تونی می گفت که نقشش گند می زنه.

در طی تریلر ها تقریبا مشخص شد که استارلرد راست می گوید چون هم زره تونی نابود شده بود و هم پیتر از ثانوس شکست خورد(اگر یادتون باشه در تریلر لو رفته پیتر به تونی گفت متاسفم) پس میتوان گفت استارلرد درست می گفت. حالا باید صبر کرد و دید دکتر استرنج و پیتر کوییل چگونه شکست می خورند.

 


تایید نشده: هاکای در جنگ واکاندا حضور پیدا می کند.

اطلاعات دقیقی از محل هاکای و محل اختفای او پس از جنگ داخلی در دسترس نیست اما در کمیک مقدمه جنگ بی نهایت و خاطر نشان کرد که دیگر بازنشست شده و در آخر پیش خانواده اش برگشت. آیا ممکن است مانند جنگ داخلی دوباره پشیمان شود و در جنگ واکاندا به انتقام جویان بپیوندد؟ به نظر می رسد هنوز فداکاری کوئیک سیلور روی وجدان او اثر گذاشته!

 


تایید نشده: بروس طی جنگ واکاندا تبدیل به هالک می شود تا «کال ابسیدین»(بلک دورف در کمیک) را شکست دهد.

ما دیگر مطمئن شده ایم که بروس بنر لباس هالک باستر را بر تن می کند نه تونی استارک.

در دنیای کمیک «کال ابسیدین» با نام بلک دورف شناخته میشود(تغییر نام او می تواند برای جلوگیری از اشتباه دورف کینگ و بلک دورف باشد.) او به واکاندا نیز حمله ور شده و از پلنگ سیاه شکست خورده است اما بعدها با لشکر رونان، سوپر اسکرال، گلادیاتور و انایلوس متحد شد تا او را شکست دهد.

با توجه به جثه بزرگش، هالک برایش حریف به مراتب بهتری نسبت به پلنگ سیاه می تواند باشد.

 


تایید نشده: رداسکال حضور کوتاهی در فیلم دارد.

همه طرفداران مارول کنجکاویند تا بدانند رداسکل بعد از تلپورت شدن به کجا رفته و دقیقا چه کار می کند!

این شایعه تایید می کند که او فقط حضور کوتاهی در فیلم دارد.

 


تایید نشده: ثانوس گامورا را می کشد تا سنگ روح را بگیرد.

روایت اوریجین گامورا و ثانوس پایان خوشی را به همراه ندارد!

با توجه به شایعه می بایست یکی از عزیزانت را به قتل برسانی تا به سنگ روح دست یابی! همانطور که در فیلم محافظان کهکشان اشاره شد گامورا دختر مورد علاقه ثانوس است و ثانوس توجه ویژه ای به او و مهارت هایش دارد.

با توجه به این که گامورا پیش استارلرد و مردآهنی حضور نداشت ممکن است این شایعه درست از آب درآید!

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *