معرفی و نقد انیمیشن کریستوفر رابیت (Christopher Robin 2018) دیزنی

[ad id='39844']

 انیمیشن Christopher Robin 2018

ژانر : | ماجراجویی | کمدی | درام | خانوادگی | موزیکال | انیمیشن

کارگردانان : Marc Forster,,
تهیه کنندگان : Kristin Burr,Steve Gaub,Brigham Taylor,
نویسنده : Tom McCarthy,A.A. Milne,Alex Ross Perry,
فیلمبرداری : Matthias Koenigswieser,,
موسیقی : Klaus Badelt,,
تدوین : ,,,
بازیگران : Hayley Atwell , Ewan McGregor , Chris O’Dowd , Toby Jones , Jim Cummings , Peter Capaldi , Brad Garrett , Mark Gatiss , Sophie Okonedo , Adrian Scarborough , Roger Ashton-Griffiths ,
تاریخ اکران : ۱۶ Aug 2018 (Germany)

داستان انیمیشن بر اساس رمان معروف Disney’s Winnie the Pooh در مورد شخصیتی است به نام Christopher Robin شخصیتی که حال بزرگتذ شده است و اکنون بر روی کار ، خانواده و زندگیش متمرکز شده است.ناگهان با دوستان قدیمی خود در  Winnie the Pooh که همان کودکان سالهای پیش بوده اند روبرو می شود. تمام افکار و حواس او با گذشته برمیکردد و تمام خاطرات را به یاد می آورد.او می بایست به زمان دوران کودکی خود بازگردد تا بتواند تا بتواند تمام دوستان قدیمی خود را در  Winnie the Pooh پیدا کند.

پایه و اساس این انیمیشن از سال ۱۹۲۶ آغاز گردیده و کمپانی Walt Disney از سال پیش تمرکز خاصی بر روی این طرح و داستان داشته و موفق نیز بوده است.نوشته شده بر اساس کتاب Disney’s Winnie the Pooh نوشته A. A. Milne نویسنده انگلیسی مشهور که در سن ۷۴ سالگی درگذشت.این انیمیشن قرار در تاریخ August 3, 2018 توسط کمپانی Walt Disney Studios Motion Pictures در آمریکا منتشر گردد.

تصاویر انیمیشن

[news_box style=”1″ display=”tag” title=”اخبار هالیوود” link_target=”_blank” tag=”1417″ count=”20″ show_more=”on”]

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *