معرفی و نقد سریال تعطیلات رویایی علیرضا امینی

[ad id='39844']

سریال تعطیلات رویایی  :  سریال نوروزی شبکه ۲

سریال «تعطیلات رویایی» به کارگردانی علیرضا امینی و تهیه‌کنندگی مجید اوجی در ۱۵ قسمت از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

این مجموعه بر اساس طرحی از احسان جوانمرد و توسط گروه نویسندگان نوشته شده و داستان دو برادر به نام‌های رحیم و رستم را به تصویر می‌کشد که در شیراز سکونت دارند. برادر کوچک‌تر که وضع مالی بهتری دارد سال پیش برای تعطیلات عید خانواده رحیم را که یک معلم بازنشسته است  به ترکیه دعوت کرده و برادر بزرگ‌تر در صدد جبران است و می‌خواهد امسال خانواده رستم را با هزینه خودش به کیش ببرد. غافل از اینکه آنها قصد سفر به اروپا را دارند و همین سرآغاز ماجراهای جالب و دیدنی است.

محمدرضا شریفی‌نیا، محمود عزیزی، افسانه بایگان، افسر اسدی، علی صادقی، لاله اسکندری، علی اوجی، رضا یزدانی، خاطره حاتمی، سولماز آقمقانی، مریم معصومی، فاطمه هاشمی، فرهاد بشارتی، ارسلان قاسمی، ژاله درستکار، مهدی افشار و مرتضی علی آبادی بازیگران این مجموعه نوروزی هستند.

فیلمنامه این سریال را احسان جوانمرد نوشته است و در ۱۵ قسمت ساخته خواهد شد. همچنین محمدرضا شریفی نیا که بازیگردانی این سریال را بر عهده دارد خودش هم در آن بازی می کند.

از دیگر بازیگران این مجموعه می توان به افسانه بایگان، افسر اسدی، محمود عزیزی و رضا یزدانی اشاره کرد.

در خلاصه داستان این سریال ۱۵ قسمتی که در گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما تهیه شده، آمده است: «تعطیلات رویایی» داستان دو برادر است که هر کدام در مسیر علم و ثروت به موفقیت‌هایی رسیده‌اند و در ایام نوروز با خانواده‌هایشان در مهمانسرایی در مشهد اقامت می‌کنند که با ورود یک مسافر خارجی حوادث جالب و شیرینی برایشان رقم می‌خورد…

 

[news_box style=”1″ display=”tag” title=”اخبار تلویزیون ایران” link_target=”_blank” tag=”1795″ count=”20″ show_more=”on”]

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *