نقد بررسی فیلم ترسناک یک مکان بی صدا (A QUIET PLACE)

[ad id='39844']

فیلم یک مکان آرام ۲۰۱۸

ژانر : درام , ترسناک , هیجان انگیز

محصول : آمریکا

کارگردانان : John Krasinski

تهیه کنندگان : Michael Bay, Andrew Form, Bradley Fuller

نویسنده : Bryan Woods, Scott Beck, John Krasinski

فیلمبرداری : Charlotte Bruus Christensen

موسیقی : Marco Beltrami

تدوین : Christopher Tellefsen

بازیگران : Emily Blunt, John Krasinski, Noah Jupe, Millicent Simmonds, Evangelina Cavoli, Cade Woodward, Ezekiel Cavoli, Doris McCarthy

تاریخ اکران : ۶ April 2018

خلاصه داستان : داستان فیلم “یک مکان آرام ۲۰۱۸” در مورد یک خانواده است که در مزرعه زندگی میکنند تا از یک تهدید ناشناخته در امان باشند ، تهدیدی که به هر صدایی واکنش نشان میدهد و برای همین این خانواده از حرف زدن اجتناب میکنند و با زبان اشاره با یکدیگر صحبت میکنند و …

امیلی بلانت و جان کرازینسکی را در تریلر جدید فیلم A Quiet Place (مکانی بی صدا) به وحشت انداخته است. جان کرازینسکی این فیلم فراطبیعی و ترسناک را کارگردانی کرده و در قلم زدن فیلمنامه آن نیز شریک بوده است. این فیلم محصول کمپانی پارامونت پیکچرز قرار است در تاریخ ۱۷ فروردین ۱۳۹۷ (۶ آوریل ۲۰۱۸) به اکران در بیاید.

فیلم مکانی بی صدا، اولین حضور این زوج متاهل یعنی بلانت و کرازینسکی با یکدیگر در فیلمی سینمایی را رقم خواهد زد. کرازینسکی فیلمنامه این فیلم که در ابتدا توسط اسکات بک و برایان وودز نوشته شده بود را بازنویسی کرده و مسئولیت کارگردانی را نیز خودش بر عهده گرفته است. مایکل بی نیز تهیه کنندگی پروژه را بدست دارد.

تصاویر فیلم

نقد فیلم

به گزارش آریافیلم ، فستیوال فیلم SXSW هم اکنون در آستین تگزاس در حال برگزاریه و این شهر میزبانی شده برای تعدادی از ژانر های سرگرم کننده و شنبه شب مصادف بود با اکران جهانی A Quiet Place، سومین فیلم به کارگردانی Krasinski. Krasinski به همراه Bryan Woods و Scott Beck، فیلم نامه رو نوشته و همچنین در نقش مقابل همسرش، Emily Blunt (که همسر واقعیش هم هست) بازی میکنه. داستان درباره خانواده ای چهارنفره هستش که باید در سکوت زندگی کنن، مگرنه موجودات مرموزی به سراغ اونا میان، که با شنیدن صدا شکار خودشون رو پیدا میکنن.

تریلر های A Quiet Place واقعا اثرگذار بودن، اونم زمانی که مولفه اصلی در فیلم های ترسناک، صدا و موسیقی هستش. Krasinski کارگردانی خودش رو با فیلم درام Brief Interviews with Hideous Men شروع کرد و بعد با کمدی درام خانوادگی The Hollars که جالب و البته کمی هم آشنا و شبیه فیلم های James L. Brooks بود، کار خودش رو ادامه داد. اما Krasinski با فیلم A Quiet Place تغییرات جدی رو اعمال کرده. ورود به ژانر فیلم های ترسناک با به چالش کشیدن این ایده که موسیقی در هر صحنه از فیلم کاملا ضروریه.

خب حالا نتیجه چی شد؟ اینجوری که معلومه عالی بوده. مخاطبان SXSW واقعا عاشق این فیلم شدن و استعداد Krasinski رو در کارگردانی و همچنین استفاده موثر از صدا تحسین کردن که خیلی جاها باعث میشه آدم از ترس از جا بپره. خیلی ها معتقد بودن که فیلم از ابتدا تا انتها گیرایی خودش رو حفظ میکنه و حتی بیشتر از یک منتقد گفتن که تعلقی که Krasinski استفاده کرده، نه تنها بر روحیه اونها، بلکه از نظر فیزیکی هم اثر گذار بوده.

همه این مسائل هیجان انگیزه، با اینکه من قبلشم به خاطر تریلرها از فیلم خوشم اومده بود و میخواستم ببینمش، ولی با واکنش هایی که داشته، تبدیل شده به فیلمی که باید دیده شه. واکنش های منتقدین به فیلم رو در زیر بخونین. این فیلم از ششم اپریل به سینما ها میاد.

Meredith Borders-birthmoviesdeath : خدای من، A QUIET PLACE یک فیلم واقعیه. John Krasinski یک فیلم ترسناک ساخته که کاملا اصیل و غیرتکراریه و همچنین خیلی، خیلی ترسناکه.

 

فیلم A Quiet Place واقعا تاثیر گذاره، انقدر که تمام مدت فیلم دستامو مشت کرده بودم، دستام درد گرفته بود. اونقدر تنش بالا بود که مردم واقعا جیغ میزدن.

Angie Han-slashfilm


فیلم A Quiet Place توی تعلیق شاهکاره. جیغ های شمارو به اسلحه ای علیه خودتون تبدیل میکنه. تنش انقدر زیاده که اونو بی وقفه در دل و روده خودتون حس میکنین. یک فیلم ترسناک و کاملا لذت بخش.

حس میکنم مریض شدم. انقدر روم تاثیر گذاشت که دلم واقعا درد میکنه. همچنین معذرت میخوام از کسایی که دور و بر من نشسته بودن، به خاطر جیغ و فریادهام!

Kristy Puchko-rottentomatoes


فیلم A Quiet Place ، خدای من چه فیلمی بود! حالا شک کردم که نکنه John Krasinski  یک انسان بی رحم باشه، چون واقعا مخاطبین رو شکنجه میکنه …هرچند به روشی خارق العاده، وحشتناک و احساسی. تو کل فیلم به ندرت تونستم یک نفس راحت بکشم.

Alicia Malone-rottentomatoes


فیلم A Quiet Place باعث شد کل مدت فیلم تو صندلیم وول بخورم. یک عالمه صحنه هایی که باعث میشد از جا بپری، بازی های عالی و داستانی با ساختاری خوب از خانواده ای که تلاش میکنن تا زنده بمونن. این فیلم دیوونه کننده بود!

Jamie Broadnax-rottentomatoes


A Quiet Place T عالی بود. این فیلم شب افتتاحیه در SXSW قوی عمل کرد. طراحی صدای دلهره آور و شگرف و واقعا ترسناک. چیزی به کوچکی یه تکان ناگهانی باعث ترسوندن همه میشد. یک فیلم ترسناک با موضوع بقا و با تاثیرگذاری درست.

Howlin’ Matt Donato-joblo


A QUIET PLACE: یک فیلم ترسناک عالی که بهترین استفاده رو از تنش های ناراحت کننده و دردناک میبره. اگه چنتا از ترس پریدن های مسخره رو کنار بذاریم، یک ماشین درست حسابی و بدجنس تولید کننده آدرنالین به حساب میاد. وقتی تیتراژ پخش شد، تماشاگرها از خود بیخود شدن.

Caleb Masters


A Quiet Place از ایده خوبی استفاده میکنه (اگه صدا ایجاد کنی، هیولا میاد سراغت). چند تا صحنه از جا پریدن قابل توجیه داره ولی هیچ وقت حس دیدن یک فیلم بی ارزش رو به آدم نمیده. همه بازیگرها عالی بودن. باهوش، جالب، پرتنش، متفاوت. شدیدا از طرف من توصیه میشه.

Eric Vespe-variety


لعنتی! A Quiet Place بهترین فیلم John Krasinski در مقام کارگردانه. تنش های کاملا هوشمندانه و یکی از فیلم هایی که به معنای واقعی کل مدت شما رو لبه صندلی نگه میداره. من که الان دارم نفس تازه میکنم.

ErikDavis-rottentomatoes


A QUIET PLACE: کی فکرشو میکرد John Krasinski بتونه فیلم ترسناک بسازه؟ یکی از بهترین تولیدات بعد از سال ها و یک تجربه خالص و رام نشده سینمایی. یک فیلم کاملا هوشمندانه که به طور مساوی، قسمت هایی از Spielberg و Romero داره.

Jacob Knight-rottentomatoes


نکته اینه…من فیلم های ترسناک صدادار رو دوست دارم. فیلم A QUIET PLACE، صدادارترین فیلم ترسناکی بود که تا حالا دیدم. از نظر احساسی، من دیگه چیزی برام نمونده. از نظر فکری، من میدونم این فیلم لعنتی عالیه. Krasinski، Blunt و بچه ها، همه خفن بودن.

Neil Miller-rottentomatoes


A QUIET PLACE: به طرز بی رحمانه ای موثره و به طرز وحشیانه ای جواب داده. Krasinski میدونه دوربین شو چجوری حرکت بده و چجوری تعلیق رو از کار دربیاره. من با شک داخل سینما شدم، ولی با یک سورپرایز خارق العاده رو به رو شدم.

[news_box style=”1″ display=”tag” title=”اخبار هالیوود” link_target=”_blank” tag=”1417″ count=”20″ show_more=”on”]

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *