شکست یونتوس مقابل رئال با سه گل

[ad id='39844']

شکست تحقیر آمیز یونتوس

ایسنا: مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا سه شنبه شب با برگزاری دو دیدار آغاز شد. در مهمترین بازی یوونتوس به مصاف رئال مادرید رفت و با سه گل مغلوب شد.

در این بازی مادرید مهمان خیلی زود به گل رسید. پاس خوب مارسلو به ایسکو باعث شد هافبک اسپانیایی در شرایط خوبی قرار بگیرد و او با یک پاس دقیق توپ را به دو مهاجم تیمش رساند که رونالدو توانست ضربه نهایی را بزند و در دقیقه ۳ مادرید را با یک گل پیش اندازد.

یوونتوس برای به تساوی رساندن بازی تلاش می کرد اما حمله های این تیم بی ثمر بود. میزبان چند فرصت گلزنی به دست آورد که یکی از موقعیت ها با درخشش کیلور ناواس از دست رفت. از طرفی مادرید توانست با ضربه تونی کروس دروازه تیم تورینی را به لرزه در آورد. در این نیمه رودریگو بنتانکر و پائولو دیبالا کارت زرد دریافت کردند.

در نیمه دوم فشار یوونتوس کمی بیشتر شد و دوباره بازیکنان این تیم یک فرصت خوب را از دست دادند. در یکی از حملات میزبان سرخیو راموس مجبور به خطا شد و کارت زرد دریافت کرد. مدافع مادرید بازی برگشت را از دست داد. در دقیقه ۵۹ لوکاس واسکس به جای کریم بنزما به میدان رفت. شب خوب رونالدو ادامه داشت و او با یک ضربه قیچی برگردان در دقیقه ۶۲ گلزنی کرد. اشتباه خط دفاعی باعث شد دروازه یوونتوس به راحتی باز شود. لحظاتی بعد دیبالا با خطا روی دنی کارواخال کارت قرمز دریافت کرد و از بازی اخراج شد تا مشکلات تیم تورینی بیشتر شود. در دقیقه ۷۱ مارسلو آغازگر یک حمله شد و در یک کار تیمی دوباره توپ به مدافع برزیلی رسید. او گل سوم تیمش را به ثمر رساند. در دقایق پایانی شاگردان زین الدین زیدان یک بار دیگر دروازه یوونتوس را لرزاندند.

در دیگر بازی این شب سویا برابر بایرن مونیخ قرار گرفت و دو بر یک مغلوب مهمانش شد.

میزبان توانست گل نخست بازی را در اثر یک کار گروهی به ثمر برساند. پابلو سارابیا در دقیقه ۳۲ دروازه بایرن را باز کرد. در ادامه ناواس به اشتباه دروازه شان را گشود تا بازی مساوی شود. در نیمه دوم تیم آلمانی یک گل دیگر به ثمر رساند. تیاگو آلکانتارا در دقیقه ۶۳ این گل را وارد دروازه میزبان کرد و توانست پیروزی را برای بایرن به ارمغان آورد.

دو بازی دیگر این مرحله شب چهارشنبه برگزار می شود. بارسلونا به مصاف رم می رود و منچسترسیتی برابر لیورپول قرار می گیرد.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *