تمدید قرارداد سروش رفیعی با تیم الخور قطر

[ad id='39844']

سروش رفیعی در جام جانی روسیه

رفیعی امیدوار است تا تیم ملی را در روسیه همراهی کند.

طرفداری- ستاره ایرانی الخور از دعوت نشدن به تیم ملی ایران احساس ناکامی و ناراحتی دارد. او تاکید کرد که از لیگ قطر و چند باشگاه دیگر پیشنهاد دارد و به زودی تصمیم نهایی را خواهد گرفت.

سروش رفیعی بعد از جدایی از پرسپولیس تصمیم گرفت که راهی لیگ ستارگان قطر شود و الان در الخور بازی می کند. او در گفت و گویی که با استاد الدوحه داشت درباره موضوعات زیادی سخن به میان آورد.

وضعیت لیگ قطر را چگونه می بینید؟

در ۹ ماهی که در قطر بوده‌ام لحظات خوبی را تجربه کرده‌ام. این تجربه مهمی برای من بود. لیگ ستارگان قطر برخلاف تصوری که در خارج از این لیگ وجود دارد لیگ بسیار سختی است. همواره در اینجا خودت را زیر فشار می‌بینی. بازیکن حرفه‌ای باید نهایت تلاش خود را به کار بگیرد. قبل از یک هفته تا پایان لیگ می توانم بگویم که شرایط خوب است. دوستان خوبی اینجا پیدا کرده‌ام و می‌خواهم فصل را به بهترین شکل به پایان برسانم.

شما عملکرد خوبی در الخور داشته‌اید، اما آیا فشارهای زیادی روی عملکرد سروش نقش داشته است؟

می توانم بگویم بله. در لیگ قطر فشار زیادی روی بازیکنان خارجی است و انتظارات همواره بسیار بالا است. من به عنوان یک بازیکن خارجی نهایت تلاش خود را به کار می‌گیرم تا بهترین عملکرد را داشته باشم. سرمربی قبلی به من بازی نمی داد اما با آمدن سرمربی جدید شرایط برای من بهتر شد. البیاوی مربی بسیار خوب و باتجربه‌ای است. او برای من و دیگر بازیکنان مانند برادر است. با این مربی بد شانس بودیم و می توانستیم امتیازات بیشتری کسب کنیم. البیاوی پست من را تغییر داد و این باعث شد تا عملکرد بهتری از خود نشان دهم.

درباره تمدید قراردادت با الخور بگو.

اجازه بدهید با صراحت بگویم. قرارداد من با الخور با پایان فصل جاری تمام خوهد شد. هنوز فصل به پایان نرسیده است. یک بازی دیگر تا پایان لیگ باقی مانده و بعد از آن باید در جام امیر قطر رقابت کنیم که این هم جام بسیار مهمی است.

اما به سوال ما جواب ندادید. آیا درباره تمدید قرارداد با باشگاه الخور صحبت کرده‌اید؟

مدیر برنامه‌هایم با باشگاه صحبت کرده است. بله من پیشنهادهای دیگری هم دارم اما امکان ماندن در الخور وجود دارد. از حضور در فوتبال قطر خوشحال هستم و بعد از جام امیر قطر تیم بعدی خود را مشخص خواهم کرد. نمی توانم از تیمی خاص نام ببرم اما از لیگ قطر بازهم پیشنهاد دارم و البته از خارج از قطر هم پیشنهاد دارم. باید بگویم که از رفتار مدیران الخور راضی هستم و آنها همواره با من خوب بوده اند.

در پایان درباره تیم ملی ایران بگوید. آیا  از اینکه به تیم ملی دعوت نمی شوید ناراحت و ناامید هستید؟

تیم ملی ایران دومین تیمی است که توانست جواز حضور در روسیه را به دست آورد. ایران از تیم های بزرگ آسیا است. چه بسا کمی احساس ناکامی و ناامیدی از دعوت نشدن به تیم ملی داشته‌ام اما باید بگویم که در پست من دو بازیکن بسیار خوب در تیم ملی هستند. با وجود آنکه رابطه بسیار خوبی با کی‌روش دارم اما چه بسا او فاکتورهای خاصی در ذهن دارد. به همین خاطر می‌توانم بگویم که دعوت نشدنم به تیم ملی ربطی به باشگاهی که در آن بازی می‌کنم ندارم. بسیار دوست دارم که تیم ملی را در روسیه همراهی کنم.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *