معرفی و نقد سریال شرایط خاص با بازی کامبیز دیر باز و بهرام افشاری

[ad id='39844']

اسم سریال «کلاف های رنگی» به «شرایط خاص» تعغیر کرد

سید مرتضی فاطمی تهیه کننده سریال «شرایط خاص» که پیش از این با نام «کلاف های رنگی» به کارگردانی وحید امیرخانی کلید خورده بود در توضیحاتی از وضعیت تولید این سریال به خبرنگار مهر گفت: به تازگی اسم سریال به «شرایط خاص» تغییر کرده و همچنین تعداد قسمت های سریال نیز بیشتر شده است.

وی ادامه داد: این سریال قرار بود در ۱۵ قسمت ساخته شود اما فیلمنامه، قصه ای داشت که ظرفیت و کشش بیش از ۱۵ قسمت را داشت و از سوی سازمان پیشنهاد افزایش قسمت به ما داده شد که ممکن است تعداد قسمت های سریال تا ۲۲ قسمت افزایش یابد.

فاطمی در توضیحات بیشتری درباره قصه و متن فیلمنامه اظهار کرد: این سریال دارای خمیرمایه طنز و قصه گو است که امیدواریم مخاطب با دیدن آن حال خوبی پیدا کند. مبنای کمدی داستان بیشتر بر طنز موقعیت است تا طنز کلامی و بخشی از این موقعیت درباره جابجایی شخصیت در طول داستان رخ می دهد. همچنین در این سریال مضامین اجتماعی جدی مطرح می شود و گریزی هم به دفاع مقدس می زند.

تهیه کننده «هوش سیاه» یادآور شد: حسین تراب نژاد و احسان لطفیان متن این فیلمنامه را به نگارش درآورده اند و ما از اردیبهشت سال ۹۶ روی متن این سریال کار کرده ایم تا الان هم حدود ۹۰ درصد از فیلمنامه آماده شده است.

وی در پایان با اشاره به فرآیند تولید این کار تصریح کرد: سریال «شرایط خاص» حدود ۵۰ لوکیشن دارد و عوامل حتی در ایام نوروز هم مشغول کار بودند.

کامبیز دیرباز، پروانه معصومی، بهرام افشاری، نادر سلیمانی، کاظم سیاحی، مریم سعادت، سوگل قلاتیان، معصومه رحمانی، صحرا اسداللهی، اسدالله یکتا و شهره سلطانی از بازیگرانی هستند که تاکنون حضورشان در این سریال قطعی شده است.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *