انتشار کمیک بوک های جدید ۴ شگفت انگیز مارول در سال ۲۰۱۸

[ad id='39844']

بازگشت گروه چهار شگفت انگیز با دنیای کمیک بوک های مارول

سال‌ها از اکران فیلم ۴ شگفت انگیز می‌گذرد و این تیم حتی در مجله های کامیک نیز از هم دور بوده‌اند. در اواخر سال ۲۰۱۵ در مجله های Secret Wars که مارول آن‌ها را منتشر می‌کرد، خواندیم که ۴ شگفت انگیز بطور رسمی از یکدیگر جدا شده‌اند. “بن گریممشهور به چیز، و جانی استورمملقب به مشعل انسانیباهم دور دنیا را سفر می‌کنند و رید ریچاردزملقب به آقای شگفت‌انگیزو سو استورمملقب به زن نامرئی، در کنار فرزندشان جهان های مختلف را سیر می‌کنند تا برای برپایی فرمانروایی جدید خود یک مالتی‌ورس پیدا کنند. خبر خوبی برایتان داریم؛ اولین خانواده در دنیای سینمایی مارول، قرار است دوباره باهم متحد شوند. این خبر به معنای آن است که قرار است در آینده فیلم جذاب دیگری با حضور این افراد را شاهد باشیم.

امروز در خبری گفته شد که مجله‌ای جدید درباره ۴ شگفت انگیز قرار است در ماه آگوست منتشر شود.نویسندگی این مجله برعهده دن اسلاتقرار دارد؛ او در حال حاضر ده سالگی مجموعه مرد عنکبوتی شگفت‌انگیزرا جشن می‌گیرد و تونی استارک: آیرون منرا نیز در کارنامه خود دارد. تصویرپردازی این مجله نیز بر عهده تصویرپرداز “Ultimate Comics: Spider-Man”، سارا پیکلی، بر عهده دارد. البته پیش از این نیز خبرهایی مبنی بر ساخت کامیکی از دو شخصیت چیزو مشعل انسانیشنیده بودیم اما حالا کسانی که آرزوی دیدن تیم کامل ۴ شگفت انگیز را داشتند، به آرزویشان خواهند رسید.

علیرغم اینکه شخصیت‌هایی مثل کاپیتان آمریکا و نامور زیردریاییدهه ها قبل از ۴ شگفت انگیز توسط مارول به دنیا معرفی شده بودند، اما در‌واقع این ۴ شگفت انگیز بود که نقطه شروعی برای دنیای سینمایی مارول محسوب می‌شود. البته که این کامیک نیز مانند کامیک های دیگر همیشه فروش فوق‌العاده‌ای نداشتند اما این تیم ۴ نفره همیشه در میان ابرقهرمانان و شورشی ها، در لیست محبوب‌ترین ها قرار گرفته‌اند. بازگشت این تیم و تماشای مبارزه آن‌ها علیه آدم‌های بد و ماجراجویی های دیوانه‌وار آنان، به علاوه طعم و عطری که مارول به آن می‌افزاید، می‌تواند تماشاگران را کاملاً راضی و خشنود به خانه بفرستد. البته باید ابتدا مطمئن شویم که آیا این مجله منجر به ساخت فیلم خواهد شد یا خیر !

مارول در گذشته اعلام کرده بود که ویراستار ارشد آنها، سی.بی. کبالسکی، منتظر دریافت حق ساخت این سری می‌باشد. همچنین در دسامبر سال گذشته خبری مبنی بر تلاش دیزنی برای خرید ۲۱st Century Fox بودیم؛ در صورت نهایی شدن این قرارداد، مارول بار دیگر حق ساخت و توسعه سری ایکس من و ۴ شگفت انگیز را بدست آورده و می‌تواند بدون دغدغه به ساخت آن ادامه دهد. با توجه به این خرید بزرگ و تصمیم های بلندپروازانه سران مارول، آن‌ها تصمیم گرفته‌اند که حالا بهترین زمان برای ادامه ساخت سری ۴ شگفت انگیز می‌باشد.

از طرفی، مارول (و البته دی سی) سابقه این را داشته که خبری را چند ماه یا حتی چند سال پس از انتشار، نادیده بگیرد و مسیر متفاوتی را طی کند. برای مثال، ولورین در سال ۲۰۱۴ کشته شد اما لوگاندر اوایل امسال بود که بازسازی شد و از ایکس ۲۳ برای بازپس‌گیری کاخ خود قیام کرد ! ممکن است که کناره‌گیری طولانی مدت ۴ شگفت انگیز از دنیای ما برنامه‌ای از پیش تعیین شده از سوی مارول بوده باشد. با این اوصاف، اگر روزی ۴ شگفت انگیز به دنیای سینمایی مارول بازگردند، بنظر نمی‌رسد که مشکل خاصی بوجود بیاید.

 

لباس‌های جدید این شخصیت‌های محبوب ابرقهرمانی مارول، توسط خود والریو شیتی طراحی شده است. این لباس‌ها نسبت به نسخه‌های پیشین دارای یک ظاهر جذاب و پیشرفته هستند که به نظر می‌رسد کاملا با توضیحاتی که درباره ماموریت اصلی گروه چهار شگفت انگیز منتشر شده، تطابق دارد. همانطور که در این تصاویر مشاهده می‌کنید، در نسخه جدید، به‌جای اینکه باز هم از همان رنگ سنتی و قدیمی آبی در طراحی لباس‌ها استفاده شود، این بار از رنگ مشکی و سفید استفاده شده است. آخرین باری که این تیم، این مسیر را پشت سر گذاشتند، به زمانی باز می‌گردد که شخصیت Human Torch به‌تازگی مرده بود. با این تفاسیر و با توجه به اینکه رید و سو ریچاردز حالا در تیم حضور ندارند، طی کردن دوباره این مسیر توسط بن و جانی، ممکن است گزینه مناسب و خوبی باشد. تصاویر منتشر شده از لباس‌های جدید اعضای تیم چهار شگفت انگیز توسط والریو شیتی:

شخصیت مشعل انسانی و همچنین تینگ، به‌تازگی متوجه شدند که درباره قدرت‌های ابرانسانی آنها مشکلی وجود دارد و این قدرت‌ها کم کم در حال از بین رفتن هستند. حال آنها، به منظور برگرداندن قدرت‌ها و توانایی‌های خود تصمیم بر این گرفتند تا سفری را آغاز کنند. آنها تصمیم دارند به واسطه این ماجراجویی، به مولتی‌ورس سفر کنند؛ به امید اینکه بتوانند باری دیگر با خانواده گمشده ریچاردز ارتباط برقرار کنند و متحد شوند. حال در این میان دلایلی وجود دارد که باعث می‌شود این باور در ما به‌وجود بیاید که این اتحاد دوباره، قرار است در آینده‌ای بسیار نزدیک یعنی در قسمت ششم این مجموعه اتفاق بیفتد.

کتاب Marvel Two-in-One #4 برای انتشار در تاریخ ۱۴ مارس (۲۳ اسفند) برنامه‌ریزی شده بود.

 

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *