معرفی فیلم شمشیر در سنگ دیزنی The Sword in the Stone

[ad id='39844']

فیلم لایو اکشن The Sword in the Stone

خوان کالوس فرسنادیلو (Juan Carlos Fresnadillo) از روی فیلم‌نامه‌ی برایان کوگمن (Bryan Cogman) -فیلم‌نامه‌نویس «بازی تاج‌وتخت»– فیلم را خواهد ساخت.
خوان کارلوس شاید بیش از هر چیز برای ساخت فیلم زامبی «۲۸ هفته دیگر» ۲۸ Weeks Later شناخته می‌شود، در حال مذاکره برای به دست گرفتن کارگردانی فیلم «شمشیر در سنگ» The Sword in the Stone، انیمیشن فانتزی سال ۱۹۶۳ از کمپانی دیزنی ست.
برایان کوگمن (Bryan Cogman) که نویسنده و تهیه‌کننده سریال «بازی تاج‌وتخت» است، فیلم‌نامه را برای این فیلم نوشته است که قرار است توسط بریگام تیلر (Brigham Taylor) کسی که فیلم «پسر جنگل» The Jungle Book را تهیه‌کرده است، تهیه شود.
«شمشیر در سنگ» آخرین تولید کمپانی دیزنی پیش از مرگ والت دیزنی بوده است، داستانی که نگاهی دارد به افسانه شاه آرتور King Arthur با تمرکز بر کودکی او و تربیتش توسط مرلین جادوگر (Merlin).

داستانی که کم‌وبیش از داستان تی.اچ وایت T.H. White اقتباس‌شده است، داستانی که بعدها تبدیل به سری کتاب‌های فانتزی آرتوری‌ها به نام The Once and Future King شد.
«شمشیر در سنگ» دومین داستان این مجموعه است که استودیو روی آن کار می‌کند، داستان The Merlin Saga هم با حضور ریدلی اسکات (Ridley Scott) در نقش جادوگر و حول افسانه‌ی او در حال ساخت است.
انتخاب فرسنادیلو به‌عنوان کارگردان رویکرد ساخت فیلم را کمی روشن کرده است. کارگردانی که برای رویه‌ی و روش تیره‌وتار ساخت فیلم‌هایش ازجمله فیلم ترسناک Intruders در سال ۲۰۱۱، فیلم هیجان‌انگیز آمریکایی Falling Water و سریال سی‌بی‌اس CBS به نام رستگاری Salvation شناخته می‌شود.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *