تاریخ پخش برنامه شبی با عبدی از شبکه نسیم

[ad id='39844']

برنامه شبی با عبدی در شبکه نسیم

برنامه شبی با عبدی این روزها آخرین مراحل تولید خود را سپری می کند و ساخت دکور آن پایان یافته است و قرار است با اجرای اکبر عبدی از شبکه نسیم پخش گردد.

در ادامه به معرفی جزئیات برنامه , زمان و ساعت پخش آن می پردازیم.

برنامه «شبی با عبدی» در چه مرحله‌ای قرار دارد؟

البته صحبت این برنامه از دوره مدیریت قبل، آقای کرمی مطرح بود و بعد من پیگیری کردم که به نتیجه برسد وگرنه او زحمتش را کشیده است و آقای عبدی هم صحبت کرده بودند. طرح و ایده کلی برنامه این بود که باتوجه به کارهای موفق آقای عبدی در سینما و تلویزیون و با استفاده از حس نوستالژی مخاطب نسبت به این کارها، طرح و اجرایی توسط او داشته باشیم. مدتی روی این ایده کار کردیم و یک گروه طراحی نیز در کنارشان قرار گرفته است؛ امیدواریم که این کار، کاری خوب و جذاب باشد.

ممکن است کمی از محتوای برنامه هم بگویید؟

شاکله کلی برنامه «شبی با عبدی» به‌نوعی بازآفرینی و خاطره بازی با کاراکترهایی است که آقای عبدی در سریال‌ها و فیلم‌های مختلف بازی کرده‌اند.

برای ایفای این نقش‌ها در کنار اکبر عبدی افراد دیگری وجود دارند؟

بله؛ بخشی از برنامه با حضور تعدادی از کسانی است که در آن فیلم وسریال‌ها با آقای عبدی هم‌بازی بودند؛ بخش گفت‌وگو و ارتباط با مردم نیز ازجمله قسمت‌های این برنامه است.

بخش گفت‌وگوی برنامه با حضور هنرمندان طراحی شده است؟

در این بخش هنرمندان و غیرهنرمندان حضور خواهند داشت؛ درواقع با افراد برجسته کشور صحبت خواهد شد که این گفت‌وگو شکل رسمی ندارد و با ادبیات متفاتی ارائه می‌شود.

مدت زمان «شبی با عبدی» چقدر است؟ روزهای پخش آن مشخص شده است؟

این برنامه در وهله اول در ۶۰‌ دقیقه طراحی شده بود اما درحال حاضر زمان آن بالاتر رفته است و به چیزی در حدود ۷۰ تا ۸۰‌دقیقه رسیده است. باید برنامه تولید شود و من چند قسمت از آن را ببینم تا در مورد زمان پخش تصمیم‌گیری شود. فعلا در مرحله دکور هستند.

زمان پخش برنامه شبی با عبدی

پخش برنامه «شبی با عبدی» با اجرای اکبر عبدی و با همکاری محمدرضا شهیدی فرد به عنوان مشاور پروژه برای ایام ماه مبارک ربیع ( نیمه آذرماه ۹۶) به روی آنتن شبکه نسیم می‌رود.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *