معرفی و نقد فیلم اداره انسانی (The Humanity Bureau) با بازی نیکلاس کیج

[ad id='39844']

فیلم The Humanity Bureau

نیکلاس کیج Nicolas Cage به بازی برگشته است! پادشاه فیلم‌های ماجراجویی مسخره حالا در فیلمی که داستان آن در حال و هوای بعد از یک فاجعه‌ی آخر‌الزمانی روایت می‌شود بازی کرده است. کیج در The Humanity Bureau با وجود جلوه‌های ویژه‌ی کامپیوتری ضعیف، سعی کرده است بدرخشد،

او نقش نوآ کراس Noah Cross یک مددکار اجتماعی را جلوی دوربین برده است. تغییرات آب‌وهوا منابع کره‌ی زمین را از بین برده است، درنتیجه آمریکا که محل زندگی نوآست ویران شده است. در تلاشی برای رهایی از رکود شدید اقتصادی، دولت کمیته‌ای تشکیل می‌دهد تا شهروندانی را که توانایی ندارند و یا سود‌آور نیستند را به سرزمینی به نام بهشت جدید New Eden تبعید کند. اگر تابه‌حال کتاب خوانده باشید و یا فیلم تماشا کرده باشید، احتمالاً اوج حماقت این ماجرا را حدس زده‌اید. طولی نمی‌کشد تا کراس متوجه‌ نقش خودش در این پاک‌سازی ناعادلانه‌ی مردم بی‌گناه می‌شود. او همه‌چیزش را برای نجات یک مادر و کودکش به خطر می‌اندازد، دراین‌بین به حقیقت پشت این کمیته‌ی مردمی پی می‌برد.
ترکیب نیکلاس کیج، اتفاقات پسا-آخرالزمانی و عکس فوتوشاپ شده‌ی دونالد ترامپ Donald Trump به نظر مسخره می‌آید. بااینکه کیج در دو فیلم اخیرش «مادر و پدر» Mom and Dad و «مندی» Mandy فوق‌العاده ظاهر شده است، فیلم آخر او The Humanity Bureau مسخره و زرد به نظر می‌رسد.
این فیلم نوشته‌ی دیو شالتز Dave Schultz است و به کارگردانی راب دبلیو. کینگ Rob W. King ساخته شده است. در این فیلم سارا لیند Sarah Lind، هیو دیلون Hugh Dillon و جیکوب داویز Jakob Davies نیز به هنرنمایی پرداخته‌اند. The Humanity Bureau ششم آوریل اکران می‌شود.

تصاویر فیلم

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *