ابرشرورهای دی سی : دارکساید (Darkseid)

[ad id='39844']

معرفی شخصیت های دی سی کمیک

دارکساید (Darkseid): دارکساید حاکم سیاره آپاکالیپس است. اسم او “اوکس” (Uxas) و پسر کوچک یکی از خدایان قدیم یعنی “یوگا خان” و دشمن ابدی های فادر است. پیش از او، دیگر برادرش یعنی “درکس” (Drax) بر تخت حاکمیت نشسته بود که دارکساید با مغلوب کردن او به کمک زور بازو صاحب تاج و تخت آپاکالیپس شد. او باعث مرگ مادرش “هگرا” (Heggra)  شد و بدین ترتیب تبدیل به تنها حاکم تخت حاکمیت آپاکالیپس شد. او با قانع کردن دایی خود “استپن وولف”، شکار بزرگی کرد و با کشتن “اِیویا” (Avia) همسر های فادر، باعث شروع جنگی بی پایان شد. دارکساید برای به کنترل درآوردن دنیا در جستجوی Anti-life Equation است تا به کمک آن، اراده و همچنین امید انسان ها را درهم بشکند و بدین طریق انسان ها را تبدیل به بردۀ خود کند.

دیساد (Desaad): دیساد بزرگترین فرد در میان افراد دارکساید است. وفادارترین خدمتکار و همچنین مشاور دارکساید. او در پیدایش جدید به دنیا آمده است اما به لطف حیله و نیرنگ های دارکساید رو به شرارت آورد و دارکساید را تا خود آپوکالیپس دنبال کرد. معمولا کسی که حملات دارکساید به زمین را رهبری میکند همین دیساد است. دیساد برای رسیدن به هدف، حتی سعی به سوء استفاده از بسیاری از ابرقهرمان ها به نفع خود کرده است. اما او هر کاری که میکند صرفا از روی وفاداری اش به یگانه مخلوق وفادار به او یعنی دارکساید است.

استپن وولف (Steppenwolf): شخصیتی که قرار است در فیلم لیگ عدالت، عدالت خواهان باهاش مبارزه کنند. استپن وولف فرماندۀ ارتش آپاکالیپس و برادر هگرا یا به عبارتی دیگر دایی دارکساید است. او در تمامی سلطنت ها به وظیفۀ خود به عنوان فرمانده ادامه داده است و به دستور دارکساید، همسر های فادر یعنی ” اِیویا” را به قتل رسانده و علی رغم اینکه های فادر او را بخاطر اینکارش کشته بود دارکساید دوباره او را زنده کرد. بعلاوه، او کسی است که در دورۀ NEW 52 و در شمارۀ نخست سری “دنیای ۲” (Earth 2) ارتش دارکساید را به زمین آورد. و در حالیکه که بطور غیر مستقیم در مرگ سوپرمن دست داشت، واندروومن را به طور مستقیم به قتل رساند.

کالیبک (Kalibak): او هم پسر دارکساید است. یک غارنشین به تمام معنا و فوق العاده خشمگین. به ویژه وقتی که به طور مکرر میدید در نزد پدرش از ارزش پایین تری به نسبت “اراین” برخوردار است از کوره در رفت و سوگند خورد اراین را هرکجا که ببیند نابود کند. حتی یک بار، بی خبر از دارکساید برای کشتن اراین وارد عمل شد اما موفق به اینکار نشد و دیساد را که از کارهای او باخبر شده بود از میان برداشت. دارکساید هم که بشدت از دستش عصبانی شده بود او را مجازات و تبدیل به پشته ای از خاکستر کرد.

دارکساید و این دو پسرش هر کدام به یک چیز معروف هستند: دارکساید به نفرینش، اراین به خیانتش و کالیبک به حماقتش.

 

یوگا خان (Yuga Khan): یوگا خان پدر دارکساید و یکی از خدایان قدیم است. او نخستین حاکم آپاکالیپس بود. در طی سال ها، برای حمله به منبع و جذب نیرویش نقشه کشید که بالاخره در نتیجۀ حملاتش در دیوار منبع حبس شد. با اینکه زمانی آنقدر قدرتمند شده بود که موفق به فرار از دیوار منبع شد اما دست از خواستۀ خود برنداشت و با حملۀ دوباره، برای همیشه در دیوار منبع حبس شد.

در آخر، اگر دنبال کمیک هایی هستید که مربوط به خدایان جدید و دارکساید شود میتوانید کمیک هایی اعم از س”سری جهان چهارم جک کربی”، “ادیسۀ کیهانی”، “افسانه”، “آخرین بحران” و “جنگ دارساید” را بخوانید.

اما اگر میخواهید تمامی این ها را یکجا و در کنار یکدیگر ببینید توصیه میشود حتما و حتما سری “دنیای ۲” (Earth 2) و “پایان دنیا” (World’s End) که مربوط به دورۀ NEW 52 میشود را بخوانید. به غیر از این دو تا سری، هیچ سری دیگری نمیتوان یافت که اخیرا و به این زیبایی و با جزئیات کامل از “Female Furies” و جنگ ارتش دارکساید و خدایان پیدایش جدید برایمان بگوید.

[ad id='39844']

2 دیدگاه دربارهٔ «ابرشرورهای دی سی : دارکساید (Darkseid)»

  1. [B – Путешествия, РґРѕСЂРѕРіРё, маршруты.[/B – [URL=https://saabclub.xf2.site/index.php?forums/%D0%97%D0%B0%D0%BF%D1%87%D0%B0%D1%81%D1%82%D0%B8.45/ – Автомобильный форум Сааб Клуб[/URL – [U – Обмен опытом. Обсуждение новостей РІ РјРёСЂРµ авто. Общие технические РІРѕРїСЂРѕСЃС‹.[/U –

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *