معرفی بازی سایه تامب رایدر ۲۰۱۸ (Shadow of the Tomb Raider)

[ad id='39844']

بازی Shadow of the Tomb Raider 2018

عنوان جدید سری که فعلا با نام Shadow of the Tomb Raider شناخته می‌شود در اوایل سال ۲۰۱۸ منتشر خواهد شد. مجله رسمی پلی استیشن بریتانیا در گزارش اخیر خود به این نکته اشاره داشته است. احتملا با توجه به محبوبیت بالای سری بازی نزدیک به زمان عرضه‌اش معرفی می‌شود چراکه نیازی به بازاریابی زیادی برای شناساندن خود به بازی‌بازان ندارد. این بازی احتمالاً توسط استودیوی «ایدوس مونترال» توسعه یابد – چراکه استودیوی «کریستال دینامیکز» (Crystal Dynamics) با ساخت بازی اقتباسی The Avenger مشغول است.

اگر به یاد داشته باشید Rise of the Tomb Raider نیز در گیمزکام مایکروسافت به‌عنوان یک انحصاری زمانی برای ایکس‌باکس وان معرفی شد. احتمال این نیز می‌رود که Tomb Raider جدید هم در گیمزکام امسال معرفی گردد.

قسمت قبلی این سه‌گانه یعنی Rise of Tomb Raider در سال ۲۰۱۵ میلادی برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس ۳۶۰ و رایانه‌های شخصی و در سال ۲۰۱۶ میلادی نیز برای کنسول پلی‌استیشن ۴ عرضه و منتشر گردید.

به‌نظر می‌رسد که Shadow Of The Tomb Raider، نسخه جدید فرانچایز «تامب رایدر» خواهد بود که به‎تازگی، تعدادی از لوگوها و طرح‏های هنری گیم‏‌پلی آن منتشر شده است. در تصاویر منتشر شده، پروتاگونیست بازی یعنی لارا کرافت دیده می‎شود؛ هرچند، بخشی از تصویر مربوط به نسخه پیشین این عنوان با نام Rise of the Tomb Raider است.

طرح‌های هنری و لوگوی بازی Shadow Of The Tomb Raider در وب‎سایت takeofla.com منتشر شده که به یک استودیو واقع در لس ‌آنجلس که برای بازی‌های ویدیویی موارد تبلیغاتی طراحی می‎کند، مربوط می‎شود. لازم به‎ذکر است که این استودیو طراحی، پیش‎تر با شرکت یوبی‌سافت و اسکوئر انیکس همکاری داشته است.

با توجه به شایعات و گمانه‎زنی‌های پیشین پیرامون نسخه جدید فرانچایز Tomb Raider، به‎نظر می‌رسد که تصاویر تازه منتشر شده صحت داشته باشد؛ با این وجود، از آنجایی‌که آن‏ها به صورت رسمی توسط اسکوئر انیکس منتشر نشده است، باید با دیده شک و تردید به آن نگریست. باید اشاره کرد که نام Shadow Of The Tomb Raider برای نسخه جدید سری بازی‌های تامب رایدر در اوایل سال ۲۰۱۶ فاش شده بود.

در این تصاویر، هم‎چنین لارا کرافت در کنار خرابه‎های باستانی در پس‌زمینه، دیده می‌شود و به‎نظر می‌رسد که طرح‌های هنری فاش‎  شده، محل روایت نسخه جدید فرانچایز Tomb Raider را به گیمرها نشان می‌دهد. علاوه‎براین، سلاح‎های مختلفی احتمالاً در بازی Shadow Of The Tomb Raider قابل انتخاب خواهد بود که در طرح‏های هنری به‎دست آمده، چاقوی بزرگ و سنگین، نیزه و شمشیر کوچک جلب‎توجه می‎کند.

نسخه جدید سری بازی‌های تامب رایدر در نمایشگاه E3 2017 معرفی نشد اما اسکوئر انیکس وعده داده است که در اواخر سال جاری میلادی، جزئیات بیشتری را پیرامون Shadow Of The Tomb Raider به عنوان نسخه جدید این مجموعه ارائه خواهد داد. براساس اطلاعات منتشر شده پیرامون زمان عرضه بازی، Shadow Of The Tomb Raider در اوایل سال ۲۰۱۸ و احتمالاً در اواخر زمستان یا اوایل بهار عرضه خواهد شد تا در زمان نزدیک به اکران عمومی فیلم Tomb Raider با درخشش آلیسیا ویکاندر در ۱۶ مارس ۲۰۱۸ (۲۵ اسفند ۱۳۹۶)، برای کنسول‌های نسل هشتمی مایکروسافت و سونی و هم‎چنین رایانه‎های شخصی منتشر شود.

 

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *