ابرشرورهای مارول : اعضای فرقه سیاه ثانوس (بلک اوردر)

[ad id='39844']

۱ سوپر جاینت (Supergiant)

او یک همه چیز خوان یا Omnipath است . یعنی هر موجودی رو از هر نژادی که باشه میتونه ذهنش رو بخونه و کنترل کنه. یه چور زالوی تله پاتیک هم هست و از ذهن دیگران تغذیه میکنه. وقتی ثانوس و فرقه سیاه به زمین رسیدند ، سوپرجاینت به مدرسه جین گری فرستاده شد تا به دنبال پسر ثانوس (Thane) بگرده. خودش تنهایی تونست به راحتی تمام اعضای ایکس من رو شکست بده . بعدش هم فهمید که پسر ثانوس اونجا نیست. او سپس تونست گروه Illuminati را با کنترل ذهنی بلک بولت شکست بده.

او تنه عضو گروه فرقه سیاهه که گذشته اش تا حدی معلومه . گفته میشه که ثانوس او را در یک یتیم خانه پیدا کرده و چون از دیدن کشته شدن دیگر بچه های یتیم خانه توسط ثانوس لذت میبرد، بنابراین ثانوس تصمیم گرفت به گروه خودش اضافه اش کنه.

 

۲- کوتوله سیاه (Black Dwarf)

او به قول معروف عضله گروه فرقه سیاه است و از قدرت جسمانی بالایی بر خورداره . پوستش هم غیر قابل نفوذه. تبر، سلاح مورد علاقه اش هستش. وقتی با ثانوس به زمین آمد به واکاندا فرستاده شد تا حساب پلنگ سیاه رو برسه. اما خبر نداشتند که واکاندا از اومدنش خبر داره. بنابراین پلنگ سیاه با استفاده از فن آوری های پیشرفته خودش تونست جلوش رو بگیره. شکست او باعث خشم ثانوس شد و از فرقه سیاه اخراجش کرد. ولی بعدا بهش فرصت تازه ای داد تا از ایستگاه فضایی The Peak دفاع کنه و نزاره دوباره به دست اونجرز بیفته.

 

 

۳- کوروس گلایو (Corvus Glaive)

او دست راست و دستیار اصلی  ثانوس هستش که خیلی هم به ثانوس وفاداره. قدرتش در سلاحش هستش که میتونه اتم رو بشکافه. این سلاح بهش اجازه میده تا نامیرا باشه و هر وقت بمیره دوباره زنده بشه. کوروس گلایو در ضمن یک برنامه ریز قهار هستش و ثانوس خیلی روش حساب میکنه. او رهبری اکثر نبردهای ارتش ثانوس رو برعهده داشته.  او در رویداد Infinity ظاهرا کشته شد ولی دوباره توسط سلاحی که در دست داره زنده شد.

 

۴- پروکسیما میدنایت (Proxima Midnight)

او همسر کوروس گلایو هستش و خشن ترین و ماهرترین مبارز فرقه سیاه محسوب میشه . تقریبا شکست ناپذیره و قدرت، بنیه و سرعت فرابشری داره . نیزه اش رو هم ثانوس شخصا براش ساخته. این سپر از برخورد خورشید با سیاه چاله فضایی ساخته شده و وقتی پرتاب بشه به انرژی بدل میشه. همچنین این نیزه سمی هستش و میتونه دشمن رو فلج کنه و اونقدر قویه که میتونه حتی هالک رو شکست بده و یا اون رو به حالت انسانی خودش برگردونه.

 

۵- ایبانی ماو (Ebony Maw)

او برخلاف دیگر اعضای فرقه سیاه بیشتر روی مغز و فکر خودش تکیه میکنه. این نابغه اونقدر باهوش و زیرکه که میتونه همه رو راضی کنه تا هر کاری میخواد براش بکنند و نیازی به درگیری فیزیکی پیدا نمیکنه. وقتی با ثانوس به زمین آمد، فرستاده شد تا حساب دکتر استرنج رو برسه . تونست استرنج رو متقاعد کنه تا شوما گوراث رو احضار کنه  . بعدش هم کاری کرد تا دکتر استرنج جاسوس در گروه Illuminati بشه و اطلاعاتی به دست بیاره که به درد اربابش ثانوس بخوره.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *