تبدیل پانیشر به گوست رایدرکهکشانی در کمیک بوک های مارول

[ad id='39844']

اخبار کمیک بوک های مارول

در جدیدترین کتاب کمیک کاراکتر تانوس کمپانی مارول، ما شاهد تبدیل شدن شخصیت پانیشر به گوست رایدر هستیم. حال بعد از هفته‌ها راز این موضوع آشکار شده است.

در جدیدترین قسمتی که از سری کتاب کمیک شخصیت تانوس توسط کمپانی مارول منتشر شد، ما شاهد حضور فرانک کسل در قالب کاراکتر گوست رایدر بودیم. حال در جدیدترین اخبار دنیای کمیک، بعد از هفته‌ها رمز و راز بودن این موضوع، بالاخره قرار است ما متوجه شویم که کسل، چگونه از پانیشر به گوست رایدر کهکشانی تبدیل شده است. 

گوست رایدر کهکشانی، یکی از کاراکترهای مکملی است که در سری کتاب کمیک شخصیت تانوس حضور دارد. سری کتاب کمیک تانوس، توسط دو هنرمند دنیای کمیک یعنی دانی کیتس و همچنین جف شاو نوشته و منتشر شده است. در ابتدای انتشار این مجموعه، گالاکتوس کسی بود که به تانوس خدمت می‌کرد. حال با کنار رفتن آن شخصیت، گوست رایدر کهکشانی به میان آمده و به تانوس خدمت می‌کند. تانوس در آینده قرار است حاکم دنیا شود.

در ابتدا، این سوال به وجود آمده که اصلا «گوست رایدر کیست؟» این سوال در جدیدترین قسمتی که از سری کتاب کمیک تانوس منتشر شده، به طور نسبتا کاملی پاسخ داده شده است. در این قسمت جدید، ما شاهد یک گوست رایدر جدید هستیم. بعد از کمی پیشروی در داستان متوجه می‌شویم که این شخصیت همان فرانک کسل است که در قالب گوست رایدر ظاهر شده است. طبیعتا، سوال بعدی‌ای که با خواندن این قسمت از کتاب کمیک در ذهن خوانندگان به وجود آمده این است که پانیشر چگونه می‌تواند هم قدرت‌های کهکشانی و کیهانی را داشته باشد و هم قدرت‌های گوست رایدر را و مهم‌تر از همه اینکه چگونه می‌تواند آنها را به خوبی کنترل کند؛ آن هم برای اینکه در نهایت بتواند به استخدام تانوس درآید و به او خدمت کند.

ما تنها از بخش بسیار کمی از داستان آن خبر داریم. ما تنها درباره این می‌دانیم که تانوس در نهایت شخصیت گالاکتوس را می‌کشد و فرانک کسل را بدون استاد و مربی رها می‌کند. در آن لحظه، از آنجایی که فرانک کسل قدرت خود را در حد تانوس نمی‌دید، بنابراین دلیلی منطقی هم وجود نداشت که بخواهد مبارزه خود را با او ادامه دهد؛ به همین دلیل تصمیم گرفت که به تانوس بپیوندد. 

در پیشنمایش قسمت شانزدهم سری کتاب کمیک تانوس، ما شاهد این هستیم که چگونه فرانک کسل در همان ابتدای ماجرا تبدیل به گوست رایدر کهکشانی می‌شود. این پیشنمایش نشان می‌دهد که شخصیت پانیشر در واقع یکی از آخرین قهرمانانی بود که در مبارزه نهایی زمینیان با کاراکتر تانوس حضور داشته و در پایان این نبرد هم توانسته جان سالم به در ببرد. آخرین نبرد قهرمانان زمینی و تانوس، همان نبردی است که باعث شد در نهایت زمین کاملا از بین برود. زمانی که فرانک کسل در این نبرد به روی زمین می‌افتد، تمام سعی خود را می کند تا به سلاح خود رسیده و در حالی که اسلحه‌اش را در آغوش گرفته، جانش را از دست بدهد. در همان زمان است که این فکر به ذهن او می‌رسد:

حاضر هر کاری بکنم و هر چیزی را فدا کنم تا بتوانم انتقام خود را از آن پست فطرت بگیرم و او را تنبیه کنم.

این شرایط پیش آمد و همه چیز دست به دست هم داد تا شخصیت مفیستو وارد داستان شود. زمانی که پانیشر در نبرد خود مقابل تانوس می‌میرد، شاهد این هستیم که ارباب جهنم، انتظار او را می‌کشد. به نظر می‌رسد که خود ارباب جهنم هم نیت قلبی پانیشر را می‌داند و معامله‌ای در ذهنش دارد. متاسفانه پیشنمایش در همینجا به پایان می‌رسد، اما اینگونه به نظر می‌رسد که این معامله به گونه‌ای پیش می‌رود که پانیشر در نهایت می‌تواند قدرت‌های گوست رایدر را دریافت کند. البته ماجرا به همینجا ختم نشده و او مجبور است در قبال دریافت این قدرت‌ها، روح فرانک کسل را به ارباب جهنم یا همان مفیستو بدهد.

این پیشنمایش به این موضوع هم اشاره می‌کند که فرانک کسل برای رسیدن به سه خواسته متفاوت، با سه موجود شیطانی مختلف معامله کرده است. شخصیت مفیستو می‌تواند اولین موجود شیطانی داستان باشد. همچنین معامله کردن با شخصیت گالاکتوس برای به‌دست آوردن قدرت‌های کهکشانی می‌تواند دومین موجود شرور باشد. در نهایت هم خدمت کردن به تانوس و ایفای نقش دست راست او می‌تواند سومین فردی باشد که با او معامله می‌کند.

کتاب Thanos #16 در تاریخ ۲۸ فوریه (۹ اسفند) عرضه شده است. 

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *