زندگی خصوصی محمد صلاح ستاره لیورپول

[ad id='39844']

زندگی محمد صلاح در مصر

شاید تولد و زندگی در اروپا برای فوتبالیست شدن چندان سخت نباشد اما اینکه یک جوان از مصر، خود را به سطح اول فوتبال جهان برساند، کار کوچکی نیست.

طرفداری – در یک مصاحبه جالب با دیلی میل که جزئیات جالبی از زندگی محمد صلاح را منعکس می کند، یک نکته قابل تامل وجود داشت و آن هم زمانی بود که وینگر لیورپول در الکساندریا، در مصر فوتبال بازی می کرد و از خانواده اش دزدی شد.

محمد برای آنکه در آن شرایط کنار خانواده باشد، به خانه بازگشت. دزد، پس از دو روز دستگیر شد و با وجود آنکه پدر محمد صلاح می خواست مراحل قانونی را پیگیری کند، او درخواست کرد که پرونده را کنار بگذارند. محمد در عوض به آن دزد پول داد تا زندگی اش را سر و سامان بدهد. او حتی به آن فرد کمک کرد تا یک شغل پیدا کند.

محمد صلاح گفته بود دلیل کارش آن بوده که می خواهد همه فرصت زندگی داشته باشند. این تنها نکته جالب زندگی صلاح نیست. وی در کشور مصر برای آنکه فوتبالیست حرفه ای شود سختی های عجیبی کشیده است. در یک مصاحبه جالب با وبسایت لیورپول، عنوان کرد:

در ابتدا عضو یک باشگاه بودم که نیم ساعت تا خانه فاصله داشت. بعد عضو یک باشگاه دیگر شدم که یک ساعت و نیم تا آنجا راه بود. بعد به باشگاهی در قاهره پیوستم که بین ۴ تا ۴٫۵ ساعت با خانه فاصله داشت. مجبور بودم برای رسیدن به تمرینات، مدرسه را زودتر ترک کنم. ساعت ۷ تا ۹ در مدرسه بودم و بعد یک برگه به من می دادند که روی آن نوشته بود: “محمد می تواند مدرسه را ساعت ۹ ترک کند تا به تمرینات باشگاهش برسد”.

ساعت ۲ یا ۲:۳۰ بعد از ظهر به تمرینات باشگاهم می رسیدم. تمرین ساعت ۳:۳۰ بعد از ظهر شروع می شد و تا ۶ ادامه داشت. بعد هم تا ساعت حدود ۱۰:۳۰ در راه بودم تا به خانه برگردم. بعد هم شام می خوردم و می خوابیدم و دوباره روز بعد همینطور بود. همچنین در این راه تنها یک اتوبوس سوار نمی شدم. گاهی باید ۴ یا ۵ اتوبوس سوار می شدم تا به باشگاه برسم و بعد دوباره به خانه بیایم. 

رویای محمد صلاح برای فوتبالیست شدن به حقیقت پیوست و او حالا یکی از فوق ستاره های دنیای فوتبال است اما نگرش او در زندگی مطمئنا به موفقیت او کمک کرده است. 

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *