معرفی فیلم بامبل بی ۲۰۱۸ (Bumblebee: The Movie)

[ad id='39844']

فیلم بامبل بی :اسپین اف مجموعه ترنسفورمرز

فیلم سینمایی بامبلبی ۲۰۱۸ به کارگردانی آقای تراویس نایت محصول کشور آمریکا می باشد ، این فیلم که قسمتی جدید از فیلم تبدیل شوندگان ۶  می باشد یک نوع پیش درآمد برای تولید قسمت هفتم فیلم Transformers 7 2019 است ، این اثر که تاریخ اکران تقریبی خودش رو (۱۸ خرداد ۱۳۹۷) پیش بینی کرده است سعی بر این دارد که کار ساخت را تا آن زمان به پایان برساند

داستان فیلم هم روایت شخصیتی به نام بامبلبی همراه با دختر حوانی رو روایت میکنه که اتفاقات سال های ۸۰ میلادی را به نمایش می گذارد

ممکن است که «بامبل‌بی: فیلم» تنها فیلمی نباشد که بر مبنای این شخصیت محبوب ساخته می‌گردد و شاهد فیلم‌های بیشتری از آن باشیم که البته همه‌چیز بستگی به استقبال مخاطبان آن دارد. هیلی استاینفلد بازیگر اصلی این فیلم خواهد بود که قرار است توسط تراویس نایت (Travis Knight) کارگردان فیلم Kubo and the Two Strings «کوبو و دو تار» مقابل دوربین خواهد رفت. در حالی که بیش از یک سال دیگر زمان به اکران این فیلم مانده است، اینک نام نهایی این پروژه مشخص شده و به همراه آن، لوگوی آن نیز منتشر شده است.

استاینفلد، لوگوی نهایی فیلم «بامبل‌بی: فیلم» را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است که اینطور که پیداست، کاملاً منطق با بازه زمانی داستان و فضای آن طراحی شده است. همانطور که احتمالاً مطلع هستید، داستان این فیلم در دهه ۸۰ میلادی روایت می‌شود و در طراحی لوگوی «بامبل‌بی: فیلم» نیز از طرح کلاسیک برند رسمی ماشین بامبل‌بی یعنی فولکس واگن الهام گرفته شده است.

از جمله دیگر اطلاعات در دسترس از فیلم «بامبل‌بی: فیلم» که تاکنون از آن مطلع شده‌ایم، حضور جان سینا (John Cena) به عنوان یکی از بازیگران این فیلم است. هنوز فهرست کامل هنرپیشه‌هایی که قرار است در این پروژه حضور یابند مشخص نشده است.

اکران گسترده فیلم «بامبل‌بی: فیلم» از روز جمعه ۳۰ آذر ماه ۱۳۹۷ (۲۱ دسامبر ۲۰۱۸ میلادی) آغاز خواهد شد و به روی پرده‌های سینماها خواهد آمد.

 

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *