معرفی فیلم بت گرل (دختر گربه ای) دی سی و وارنر

[ad id='39844']

اخبار دنیای سینمایی دی سی

به‌تازگی کریستینا هادسون، نویسنده فیلم بامبلبی (Bumblebee: The Movie) رسما به تیم تولید فیلم بت گرل (Batgirl) پیوسته تا نویسندگی فیلمنامه این اثر را انجام دهد.

چندی پیش و در اواخر ماه فوریه (اسفندماه) اعلام شد که کارگردان و نویسنده فیلم Batgirl (بت گرل) یعنی جاس ویدون به‌دلیل نداشتن هیچ ایده خاصی برای فیلمنامه نویسی، این پروژه را ترک کرده است. اگرچه این پروژه در طی چند هفته اخیر در یک سردرگمی خاصی به‌سر می‌برد، ، به‌نظر می‌رسد که بالاخره کمپانی برادران وارنر بعد از چند هفته به خود آمده و قصد دارد به‌جای اینکه این پروژه را هم مانند دیگر کارهای آینده‌دار و مورد انتظار کمپانی دی سی کنار بیندازد و در آرشیو قرار دهد، با اتخاذ تصمیمی جدید، روند تولید این اثر را باری دیگر و با نویسنده جدیدی آغاز کند. 

براساس جدیدترین گزارشی که سایت خبری هالیوود ریپورتر منتشر کرده، کمپانی برادران وارنر بالاخره تصمیم گرفته که روند تولید فیلم اسپین آف دنیای شخصیت بتمن را باری دیگر به‌طور رسمی آغاز کند؛ با این تفاوت که آنها کریستینا هادسون را به تیم اضافه کردند تا با سبک خود، فیلمنامه فیلم بت گرل را بنویسد. فیلم بت گرل قرار است ماجراجویی‌های یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های کمپانی دی سی کامیکس را به‌تصویر بکشد. بت گرل در واقع همان باربارا گوردون است که فرزند محبوب‌ترین کاراگاه اداره پلیس شهر گاتهام یعنی همان کمیسر جیمز گوردون محسوب می‌شود. شخصیت کمیسر گوردون به‌تازگی در فیلم Justice League (لیگ عدالت) ظاهر شد و توسط برنده جایزه اسکار یعنی جی. کی. سیمونز این نقش ایفا شده بود. 

آخرین فیلمنامه‌ای که کریستینا هادسون قلم زد، جدیدترین پروژه کمپانی پارامونت پیکچرز و اسپین آف سری فیلم Transformers (تبدیل شوندگان) یعنی فیلم Bumblebee: The Movie (بامبل بی) محسوب می‌شود. براساس برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته، فیلم بامبلبی قرار است در ماه دسامبر سال جاری به روی پرده سینماها برود. هادسون، از رزومه بلند بالا و پرکاری برخوردار نیست و به همین دلیل برای معرفی کوتاه آثار قبلی‌ای که فیلمنامه آنها را نوشته بود، می‌توان به فیلم Shut In (حبس کردن) و فیلم Unforgettable (فراموش نشدنی) اشاره کرد. این نویسنده، اخیرا کار نویسندگی اثر اقتباسی دیگر کمپانی دی سی، فیلم Birds of Prey (پرنده‌های شکاری) را که شخصیت هارلی کوئین از اصلی‌ترین کاراکترهای آن محسوب می‌شود، به پایان رسانده است. گفته شده که شخصیت بت گرل در فیلم پرنده‌های شکاری هم حضور دارد؛ پس می‌توان اینگونه گفت که این نویسنده تجربه نویسندگی درباره این شخصیت را دارد و راحت‌تر می‌تواند برای اثر اختصاصی او، فیلمنامه‌نویسی را انجام دهد. با این حال، در حال حاضر آینده و وضعیت کنونی پروژه تولید فیلم پرنده‌های شکاری خیلی مشخص نیست و در بهترین حالت می‌توان گفت که هنوز متوقف نشده است؛ اما براساس گفته‌های برخی از منابع، فیلمنامه نوشته‌شده توسط کریستینا هادسون به‌خوبی مورد استقبال سازندگان قرار گرفته و در حال حاضر کمپانی‌های سازنده به‌دنبال استخدام گزینه‌ای برای کارگردانی این پروژه هستند.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *